۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۴۴۸۸۰ ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ دسته: تولید
۰

شرکت خودروسازی فولکس واگن بخشی از خودروهای تولیدی در چین را در قبال طرح سرمایه گذاری مشترک با دو شرکت چینی به بازارهای جنوب شرقی آسیا صادر می کند.

به گزارش مسیر اقتصاد طبق گفته های مدیران شرکت خودروسازی فولکس واگن، این شرکت خودروساز بخشی از خودروهای تولیدی در چین را به بازارهای جنوب شرقی آسیا صادر می کند.

صادرات برای اولین بار

یکی از مدیران این شرکت خودروساز فولکس واگن با بیان اینکه این برای اولین بار است که خودروهای فولکس واگن تولیدی در کشور چین به بازارهای خارج از کشور چین صادر می شوند، گفت: هنوز آماری از صادرات مدل ها و تعداد خودروهای شرکت فولکس واگن مشخص نیست.

وی با بیان اینکه شرکت خودروساز فولکس واگن پیشنهاد دیگری برای گسترش محصولات خود در بازارهای کشور فیلیپین دارد، افزود: این شرکت خودروساز در ابتدا به دنبال صادرات خودروهای با کیفیت است و از این رو از مدل هایی این کار را آغاز می کند که در بازارهای داخلی چین محبوبیت بیشتری داشته اند.

الزام به صادرات در قرارداد فولکس واگن

شرکت خودروسازی فولکس واگن به دنبال ایجاد سرمایه گذاری مشترک با دو شرکت چینی برای گسترش صادرات محصولات فولکس واگن به سایر کشورها است. صادرات محصولات تولید داخل بخشی از قراردادی است که بین شرکت فولکس واگن و شرکت های چینی منعقد شده است و بر اساس آن صادرات بخشی از تولیدات داخلی به خارجی از این تضمین شده است.

فولکس واگن در بیانیه ای با بیان اینکه این سرمایه گذاری مشترک نقطه عطفی برای همکاری با دو شریک قدیمی چینی است، اظهار کرد: اهداف اولیه این سرمایه گذاری مشترک با شرکای چینی صادرات چندین هزار از خودروهای این شرکت به بازارهای جنوب شرقی آسیا است.

گفتنی است در سال ۲۰۱۷، ۳.۱۸ میلیون وسیله نقلیه از سوی شرکت خودروسازی فولکس واگن در چین و هونگ کونگ به فروش رفته است. این رقم نسبت به سال گذشته آن رشد تقریبی ۶ درصدی داشته و بیش از ۹۸ درصد آن در کشور چین ساخته شده است.

منبع: چاینا دیلی



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.