۲۹ فروردین ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۷۶۸۷۸ ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴ دسته: دیگر رسانه‌ها
۰

سعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با بیان اینکه اظهار نظرهای مطرح شده مبنی بر افزایش قیمت خودرو صحیح نیست، گفت: قیمت خودرو‌ها به دلیل ثبات در نرخ خودروهای وارداتی و داخلی تا پایان سال افزایش نمی یابد.

به گزارش مسیر اقتصاد سعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو اظهار کرد: قیمت خودرو‌ها به دلیل ثبات در نرخ خودروهای وارداتی و داخلی تا پایان سال افزایش نمی یابد.

قیمت خودرو تا پایان سال افزایش نمی یابد

وی با اشاره به اینکه قیمت خودرو‌ نسبت به هفته‌های گذشته پایین آمده است، تصریح کرد: اظهار نظرهای مطرح شده مبنی بر افزایش قیمت خودرو صحیح نیست.

موتمنی با بیان اینکه کاهش قیمت در خودرو‌های مونتاژی بیشتر به چشم می‌خورد، افزود: بسیاری از خودرو‌های مونتاژی طی دو روز گذشته، کاهش قیمت داشته اند که دلیل آن را می‌توان عدم تقاضا در بازار دانست.

وی یادآوری کرد: فاصله زیاد قیمت خودرو در نمایندگی با بازار آزاد، ناشی از کمبود عرضه خودرو در بازار است و در صورت تأمین نیاز بازار می‌توان شاهد کاهش حباب قیمت خودرو در بازار باشیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با اشاره به اینکه امیدواریم، روند کاهشی قیمت خودرو‌ها ادامه دار باشد، گفت: هم اکنون بازار خودرو در  بلاتکلیفی بسر می برد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان، کد خبر ۶۷۸۲۲۵۹

انتهای پیام/ تولید و اشتغال



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.