امنیت غذایی در اولویت است
با وقوع جنگ اوکراین و کاهش عرضه گندم در بازارهای جهانی، هند درصدد افزایش صادرات و ایفای نقش در بازار جهانی گندم بود. اما وقوع خشکسالی، گرمای شدید، بال ...
تولید گندم در دو دهه بیش از ۲ برابر شد
اتحادیه غلات روسیه از سال ۱۹۹۴ به منظور تسهیل فرایند تولید و بازاریابی ایجاد شده و با گردهم آوردن بازیگران مهم و ارتباط آنها با بازارهای جهانی توانست ...
تولید ۴۰ درصد محصولات با کشت قراردادی
مدل کشاورزی قراردادی یکی از ابزارهای مهم کنترل ریسک بخش کشاورزی در آمریکا است. استفاده از این مدل در دهههای گذشته در آمریکا روندی افزایشی داشته و هم ...
از طریق تدوین سازکار مناسب انجام میشود
استرالیا با کاهش تعرفههای صادراتی و بازاریابی مناسب برای تولیدات خود توانسته است میزان صادرات محصولات کشاورزی را به حدود ۷۰ درصد کل تولیدات (۵۰ میلیا ...
با هدف افزایش تولید محصولات کشاورزی
کشت قراردادی برای کشاورز اطمینان از فروش محصول، تامین به هنگام نهادههای تولید و کاهش هزینهها را درپی دارد و برای خریدار نیز دسترسی به موقع به محصول ...
از طریق قراردادهای تولید و بازاریابی
کشاورزی قراردادی در دهههای گذشته نقش مهمی در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه داشته است. به طوری که در آمریکا و آلمان حدود ۴۰ درصد از محصولات کشاو ...
حمایت از تولید و بازاریابی مناسب
هند در سالهای اخیر با برنامه ریزی صحیح میزان تولید گندم خود را افزایش داده و اکنون به دنبال استفاده از فرصت پیش آمده ناشی از جنگ اوکراین و افزایش سهم ...
در پی وقوع جنگ بین روسیه و اوکراین
وقوع جنگ بین روسیه و اوکراین و کاهش عرضه گندم، کشورهای وابسته را برای تامین آن با مشکل مواجه کرده است. حدود ۸۰ درصد از ۱۳ میلیون تن گندم وارداتی مصر ا ...
با استفاده از ظرفیت بورس کالا
یکی از چالشهای جدی در تامین محصولات اساسی کشاورزی، وجود انحصار و واسطه گری در فرآیند واردات این محصولات به کشور است که در شرایط تحریم، هزینه تامین کا ...
به منظور تقویت امنیت غذایی انجام شد
بر اساس پیش بینی ها امکان وقوع خشکسالی در سال ۲۰۲۲ زیاد است که میتواند باعث کاهش تولید و افزایش قیمت مواد غذایی را درپی داشته باشد. به همین دلیل کشور ...