۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۵۶۸۹۸ ۰۳ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰ دسته: مالیات، نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی
۰

ویژه نامه «نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی» با موضوع «نظام مالیاتی؛ عادلانه و هوشمند» منتشر شد. این همایش شامل افتتاحیه، نشست‌های تخصصی و اختتامیه، در بازه آبان تا اسفند ماه سال گذشته با حضور مسئولین، کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه مالیات، به همت اندیشکده اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

به گزارش مسیر اقتصاد همایش سالانه اقتصاد مقاومتی رویدادی مستمر است که با هدف «بهبود کیفیت تصمیم‌گیری در کشور» هر سال در یک بازه ۳ تا ۶ ماهه برگزار می‎شود. در این همایش، زمینه برای رصد و پایش اقتصاد مقاومتی در کشور، تقویت پایه‌های علمی و سیاستی اقتصاد مقاومتی و ارائه پیشنهادهای عملیاتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی با حضور همه فعالان این حوزه فراهم می‌گردد. همایش سالانه اقتصاد مقاومتی که در حال حاضر معتبرترین رویداد اقتصاد مقاومتی در کشور است، توسط اندیشکده اقتصاد مقاومتی با همکاری دیگر نهادها برگزار می‌شود.

رویکرد این همایش سیاست‌پژوهی و عملیات‌پژوهی است و هر سال یک موضوع محوری را مدنظر قرار می‌دهد تا ضمن ایجاد فضای گفتگو و مباحثه میان خبرگان، مسئولین و سیاست‌پژوهان، راهکارهای لازم برای حل مسائل آن حوزه را با رویکرد «مقاوم‌سازی اقتصاد» در جامعه نخبگانی کشور طرح و بررسی و نتایج و خروجی‌ها را از دستگاه‌های مرتبط پیگیری نماید.

ویژه نامه «نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی» منتشر شد

نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با موضوع «نظام مالیاتی؛ عادلانه و هوشمند» برگزار شد و ویژه نامه آن که از این پیوند قابل دریافت است، مواردی همچون تاریخچه همایش سالانه اقتصاد مقاومتی، گفتگو با کمیته علمی همایش نهم و سایر صاحب‌نظران حوزه مالیات، گزارش افتتاحیه، نشست‌های تخصصی و اختتامیه و همچنین چکیده طرح‌های سیاستی ارائه شده در قالب همایش به انضمام سند اقدامات راهبردی نظام مالیاتی کشور، مجموعه تصاویر و بازتاب رسانه‌ای همایش را شامل می‌شود.

انتهای پیام/ مالیات



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.