۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۹۸۳۱۴ ۰۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴ دسته: تولید
۰

داود شایقی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل عامل تحقق رونق تولید را حمایت و همراهی کارآفرینان دانست و خاطرنشان کرد: در کنار بهره‌گیری از توان نیروی انسانی متخصص و کاربلد، بایستی به مبارزه جدی و گسترده با عوامل رانت و ویژه‌خواری‌ پرداخته شود تا به معنای واقعی رونق تولید اتفاق افتاده و اشتغال پایدار ایجاد شود.

به گزارش عادله جوادزاده خبرنگار استان اردبیل مسیر اقتصاد در کنار بهره‌گیری از توان نیروی انسانی متخصص و کاربلد باید به مبارزه جدی و گسترده با عوامل و زمینه‌های رانت و ویژه‌خواری‌ها پرداخته شود تا به معنای واقعی رونق تولید اتفاق افتاده و اشتغال پایدار ایجاد شود.

رونق تولید نیازمند مباررزه گسترده با رانت‌خواری

در این خصوص داود شایقی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل در گفتگو با مسیر اقتصاد اظهار کرد: ما برای رسیدن به یک اقتصاد پویا و توانمند نیازمند توجه جدی به مؤلفه‌های تولید اعم از تولید صنعتی و کشاورزی هستیم تا به تدریج بستر و زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه بر تولید داخلی فراهم گردد.

وی عامل تحقق رونق تولید را حمایت و همراهی سرمایه‌گذاران و کارآفرینان دانست و خاطرنشان کرد: در کنار بهره‌گیری از توان نیروی انسانی متخصص و کاربلد، بایستی به مبارزه جدی و گسترده با عوامل رانت و ویژه‌خواری‌ پرداخته شود تا به معنای واقعی رونق تولید اتفاق افتاده و اشتغال پایدار ایجاد شود.

تأمین نقدینگی واحدهای تولیدی در دستور کار سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با بیان اینکه با تأکید استاندار اردبیل به دنبال حمایت از صاحبان واحدهای تولیدی هستیم، گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ضمن حمایت از صاحبان واحدهای تولیدی راکد و یا نیمه تعطیل نسبت به احیای آنها با تزریق تسهیلات سرمایه در گردش اقدام کرده است.

شایقی بیان کرد: در مسیر تحقق اشتغال پایدار در استان اردبیل ما چاره‌ای جز رونق تولید در ابعاد کشاورزی، صنعتی، گردشگری و خدماتی نداریم و امیدواریم در بهترین شرایط و به نیت تحقق اقتصاد پویا وارد کار شده و اهداف متعالی را در این زمینه عینیت بخشیم.

وی افزود: به دور از شعارزدگی و در تحقق شعار سال منویات مقام معظم رهبری را در حوزه رونق تولید باید جامه عمل پوشاند، چرا که حلقه مفقوده اقتصاد ایران که تولید و نارسائی‌های مربوط به آن است، با یک برنامه‌ریزی مدون برطرف خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل در پایان گفت: در این زمینه یکی از عوامل و عناصر اصلی توجه به نیروی انسانی متخصص و متبحر است که ضمن حمایت از این نیروها می‌توانیم با تمرکز در بخش کارآفرینی و سرمایه‌گذاری زمینه‌های بهتر و مناسبی را در این بخش فراهم کنیم.

انتهای پیام/ تولید و اشتغال



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.