۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۷۵۷۲۴ ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰ دسته: دولت و حکمرانی
۰

یک مقام مسئول در مجلس شورای اسلامی، از اقدام خانه ملت برای اصلاح ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی باید از سازمان برنامه خارج شده و در مجموعه ای چابک و صاحب قدرت اختیار مانند نهاد ریاست جمهوری قرار گیرد. همچنین فعالیت های ستاد باید بر اقدامات جهشی و اولویت دار متمرکز شود.

یک مقام مسئول در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مسیر اقتصاد ضمن اشاره به تاکیدات آیت الله خامنه ای بر تشکیل و فعالیت ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در سال های گذشته، گفت: ستاد فرماندهی نتوانست به اعتماد و درخواست رهبر انقلاب پاسخ درستی دهد و روز به روز تضعیف شد.

وی ادامه داد: بررسی ها نشان می دهد عمده فعالیت های تعریف شده در این ستاد همان فعالیت های جاری و معمولی دستگاهی بوده و اقدام قابل توجهی که در الگوی اقتصاد مقاومتی باشد، در این ستاد پیگیری نشده است.

مجلس اصلاح ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی را کلید می‌زند

این مقام مسئول گفت: با توجه به این وضعیت نامطلوب و جهت تقویت و احیای مجدد ستاد، مجلس شورای اسلامی به زودی اقداماتی را انجام خواهد داد.

وی افزود: مهمترین مسئله، تغییر دبیرخانه ستاد است. دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی باید از سازمان برنامه خارج شده و با توجه به آنچه از این ستاد انتظار می رود، در مجموعه ای چابک و صاحب قدرت اختیار مانند نهاد ریاست جمهوری قرار گیرد. همچنین فعالیت های ستاد باید بر اقدامات جهشی و اولویت دار متمرکز شود.

انتهای پیام/ دولت و حاکمیت



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.