۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۵۸۶۰ ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰ دسته: پایش اقتصاد مقاومتی، دولت و حکمرانی
۱

در این گزارش محتوای موجود در سایت دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی مورد بررسی قرار گرفته است. اسناد سیاست های کلی و برنامه های ملی اقتصاد مقاومتی، پروژه های اولویت دار سال ۱۳۹۵ در اقتصاد مقاومتی، کتابچه شاخص های ارزیابی اقتصاد مقاومتی و …، محتویات این سایت است.

به گزارش مسیر اقتصاد در سایت دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به آدرس moghavemati.mporg.ir  می توان به مطالب زیر دست یافت:

۱- اطلاعیه ها و مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی کل و استان ها

۲- بیانات مطرح شده توسط مسئولین در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی

۳- اسناد بالادستی مانند سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، برنامه ششم، سند چشم انداز و…

۴- نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی (نیپا) که به صورت یک کتابچه روند شکل گیری این نظام و مدل اجرایی آن را بیان نموده است.

۵- سیاست های کلی و برنامه ملی که شامل ابلاغیه سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و برنامه های ۱۲ گانه ملی است.

۶- پروژه های اولویت دار سال ۱۳۹۵ که در آن پروژه های اقتصاد مقاومتی به پروژه های کوچکتری تقسیم شده است و هر بخش و دستگاهی پروژه های مختص به خود را دارد و موظف به اجرایی نمودن آنها است.

۷- کتابچه شاخص های ارزیابی اقتصاد مقاومتی که در دو بخش شاخص های کلان اقتصاد مقاومتی و شاخص های مصوب ستاد اقتصاد مقاومتی به تفکیک هر یک از برنامه های ملی اقتصاد مقاومتی طبقه بندی شده است.

۸- مجموعه اهداف، سیاست ها و برنامه های اقتصاد مقاومتی که در آن ابلاغیه و بیانات رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی و همچنین ابلاغیه های ایشان در سایر حوزه های اقتصادی آورده شده است.

  1. جناب اقای دکتر جهانگیری فرمانده محترم ستاد اقتصاد مقاومتی کشور عرض ادب و احترام باستحضار میرساند اینجانب مهدی رضایی جانباز۳۵ درصد جنگ تحمیلی هستم که در راستای اهداف مقدس اقتصادی خدمتگذاران میهنمان ومنویات رهبر دلسوزمان اقدام به ثبت شرکت با هدف وتمرکز براحداث نیروگاه پراکنده cchp نمودم وباوجود اینکه خوشبختانه همه امکانات در شهرک صنعتی بوانات که از مناطق محروم استان فارس مهیا میباشد برق منطقه ای استان داشتن گردش مالی حداقل چهارصدمیلیونی از سوی اینجانب را لازمه صدور موافقتنامه میداند .نظر باینکه ایجاد چنین ستادی با این دقت وحساسیت و موکد نشان از عظم محکم وقاطع دولت تدبیر وامید میدهد. همانطور که استحضارداریداجرای این پروجه از چند زاویه قابل تعمل وتعمق است
    ۱-رعایت پدافند غیر عامل
    ۲-محرومیت زدایی وتوسعه عدالت۳
    ۳-اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی خانواده ایثارگران
    ۴-توسعه واستمرار سرمایه گذاری در مناطق محروم و.......
    علیهذا تقاضا مندم این جانباز حقیر را ار موضوع گردش مالی معاف واستفاده از مزایای صندوق اشتغال ایثارگران را برای این امر مهم ومقدس محیا بفرمایند.
    با سپاس
    تلفن تماس ۰۳۱۳۶۵۰۲۳۶۶ و۰۹۳۶۳۷۴۹۳۱۰

    ۰۲


جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.