۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۵۳۰۷۸ ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ دسته: حمایت از کشاورزی، کشاورزی
۰

وزارت کشاورزی کانادا یک طرح حمایتی گسترده با عنوان «برنامه مشارکت کشاورزی» در دستور کار خود قرار داده است. بر اساس این طرح، دولت این کشور ۳ میلیارد دلار به منظور حمایت از تولید و صادرات محصولات کشاورزی سرمایه گذاری خواهد کرد. سرمایه گذاری ۳۷ میلیون دلاری در جزیره پرانس ادوارد، بخشی از این برنامه جامع محسوب می شود.

به گزارش مسیر اقتصاد برنامه حمایت از محصولات کشاورزی در جزایر پرنس ادوارد کانادا یکی از برنامه های وزارت کشاورزی این کشور در راستای افزایش تولید و صادرات محصولات کشاورزی است.

برنامه مشارکت کشاورزی در کانادا، سرمایه گذاری ۳ میلیارد دلاری دولت این کشور در بخش کشاورزی است که با هدف افزایش صادرات محصولات تولید داخل در بازارهای جهان در دستور کار قرار گرفته است.

وزارت کشاورزی کانادا مسئول بخش بازرگانی این حوزه است

کشاورزی بزرگترین صنعت در جزیره پرنس ادوارد است که ارزش اقتصادی آن در سال ۲۰۱۶ میلادی، ۴۸۷ میلیون دلار بوده است. سراسر این جزیره را مزارع سرسبز کشاورزی پوشانده است.

به همین منظور مسئولین دولتی کانادا و جزیره پرنس ادوارد قصد دارند به منظور رشد و نوآوری در تولید محصولات کشاورزی خود از کشاورزان و صنایع غذایی این ایالت حمایت کنند. به همین منظور دولت کانادا قصد دارد در ۵ سال آینده سرمایه گذاری ۳۷ میلیون دلاری به منظور کاهش ریسک های غیرتجاری کشاورزان و سرمایه گذاران حوزه غذایی در این جزیره انجام دهد.

اولویت های مهم دیگر این سرمایه گذاری شامل جلب اعتماد عمومی به بخش کشاورزی، همکاری های منطقه ای، حمایت از بازار محصولات، علم و تحقیق و نوآوری و کاهش ریسک های ناشی از تولید محصولات کشاورزی خواهد بود.

طبق برنامه مشارکت کشاورزی کانادا، کشاورزان به منظور کاهش خطرات تجاری، همواره به برنامه های آموزشی مدیریت کسب و کار کشاورزی اعلامی از سوی دولت دسترسی خواهند داشت.

رابرت هندرسون وزیر کشاورزی و شیلات جزیره پرنس ادوارد در مورد سرمایه گذاری دولت کانادا در این جزیره اعلام کرد: این برنامه با حمایت از کشاورزان منجر به افزایش فرصت های صادراتی محصولات تولیدی کشاورزی خواهد شد.

سرمایه گذاری ۳ میلیارد دلاری دولت کانادا در بخش کشاورزی

منبع: وزارت کشاورزی کانادا



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.