۰۹ فروردین ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۲۶۸۸۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵ دسته: مسکن
۰

بخش مسکن اقتصاد کانادا در طول چند سال اخیر پیشرفت قابل توجهی را تجربه کرده و توانسته است اشتغال و رشد اقتصادی مناسبی برای این کشور ایجاد نماید.

به گزارش مسیر اقتصاد در سال های اخیر بخش مسکن اقتصاد کانادا از رونق قابل توجهی برخوردار بوده و در افزایش رشد اقتصادی و کاهش بیکاری این کشور نقشی پیشرو داشته است.

در سال های اخیر رشد بخش مسکن کانادا به قدری بوده که نیروی کار قابل توجهی را به این بخش جذب کرده است. کارگران ساختمانی، طراحان مسکن، پیمانکاران ساخت مسکن و همچنین فعالین بازار خرید و فروش مسکن از جمله بخش هایی از نیروی کار هستند که در سال های اخیر در اقتصاد کانادا اشتغال قابل توجهی برای آنها ایجاد شده است.

با اینحال به نظر میرسد روند افزایش قیمت و رونق مسکن کانادا متوقف شده و این مسئله در صورتی که به درستی مدیریت نگردد میتواند عواقب بدی برای اقتصاد کانادا در پی داشته باشد.

طبق آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی کانادا در سال ۲۰۱۷ میلادی سهم بخش مسکن این کشور از رشد اقتصادی بیش از ۰.۳ درصد خواهد بود. به طور کلی کشورهای پیشرفته تر همچون کانادا در ایجاد رشد اقتصادی با مشکلاتی مواجه هستند و مشارکت ۰.۳ درصدی مسکن در رشد اقتصادی رقمی قابل توجه محسوب میشود.

بخش مسکن اقتصاد کانادا در طول چند سال اخیر رشد قابل توجهی را تجربه کرده و توانسته است اشتغال و رشد اقتصادی مناسبی برای این کشور ایجاد نماید.

بخش مسکن یکی از بخش های اقتصاد است که ارتباط گسترده ای با دیگر بخش های اقتصادی دارد و رونق این بخش علاوه بر تأثیر مستقیم بر تولید و اشتغال، میتواند به رونق دیگر بخش های اقتصادی نیز منجر شود.

منبع: راشاتودی



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.