۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۷۹۴۲۴ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳ دسته: پول و بانک، وام ازدواج
۷

بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در سال آتی برای هر یک از زوجین به ۳۰ میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

به گزارش مسیر اقتصاد بر اساس تصمیم امروز کمیسیون تلفیق بودجه، وام قرض الحسنه ازدواج جوانان در سال آتی به ۳۰ میلیون تومان برای هر یک از زوجین با بازپرداخت ۵ ساله افزایش خواهد یافت. بر این اساس، اقساط وام ازدواج برای هر یک زوجین ۵۶۰ هزار تومان خواهد شد.

پیش از این مرکز پژوهش های مجلس در یک گزارش کارشناسی، افزایش وام ازدواج به ۳۰ میلیون تومان از محل منابع قرض الحسنه مردم در بانک ها را امکانپذیر دانسته بود.

گفتنی است این مصوبه راهی صحن علنی مجلس خواهد شد و در صورت تصویب نهایی توسط نمایندگان، از سال آتی اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ وام ازدواج

  1. با سلام
    اخه خدایی میشه با۳۰ملیون زندگی تشکیل داد بابا یه کم به فکر جوانها باشید حداقل بشه ۶۰ ملیون یه کاری میشه کرد مرسی

    ۱۱
  2. آیا در مورد وام ازدواج مرجعی در کشور برای پاسخگویی وجود داره که بشه لااقل بصورت تلفنی سوال پرسید؟

    ۰۰
  3. سلام من ۶ ماهه در سن ۳۲ سالگی ازدواج کردم به امر پیغمبر ولی حرف دل ما جوانها رو گوشی نیست بشنوه چند بار خواستم خودکشی کنم نتونستم یه وام ۱۵ میلیونی گرفتم یکی رو نگه داشتم سی تومن بشه مشکل ضامن یه طرف مشکل کارم هم هست یه کارگاه بافندگی با ۲۰۰ تا دستگاه نخ ۷ هزار تومن بود الان شده ۳۱ هزار اخه کی میخاد جواب بده من خودم سید هستم این مسئولین اختلاسگر و با خانوادشون میسپرم به خود خدا انشالله مثل ما فرزندانشون نابود بشن ببین پدر مادرها چی کشیدن درد ملت رو کسی میدونه که دردش مثل اونا باشه با حقوق سی میلیونی و اختلاس یه زره از مشکلات ملت برای اونا نیست خدا لعنتشون کنه دیگه خسته شدم

    ۰۱
  4. سلام
    وام ۳۰میلیونی برای هریک از زوجین تصویب شده است یا هنوز شک و ابهامی وجود دارد.
    لطفا اگر کسی از منبع معتبری اطلاع دارد من را در جریان بگذارد.
    باتشکر

    ۰۰
  5. وام ازدواج از چ تاریخی نفری ۳۰میلیون میشه کسی خبری داره بهم پاسخ بده باتشکر

    ۰۱


جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.