۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۷۹۴۱۳ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ دسته: پول و بانک
۰

یوسف نژاد نماینده مردم ساری و عضو کمیسیون تلفیق بودجه، به کمپین پیگیری وام ازدواج جوانان گفت: بنده با افتخار و بدون منت و در جهت حمایت از جوانان، از وام ازدواج ۳۰ میلیون تومانی در کمسیون تلفیق بودجه دفاع می‌کنم.

به گزارش مسیر اقتصاد طبق برآوردهای مرکز پژوهش های مجلس، امکان افزایش وام ازدواج به ۳۰ میلیون تومان با استفاده از سپرده های قرض الحسنه مردم در بانک ها وجود دارد.

این پیشنهاد توسط زارع عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ارائه شده و هم اکنون در کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ قرار دارد و به زودی بررسی خواهد شد. بر اساس پیشنهاد ارائه شده، وام ازدواج در سال آتی برای هر یک از زوجین به ۳۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۶ ساله افزایش خواهد یافت.

از پیشنهاد وام ازدواج ۳۰ میلیون تومانی در کمیسیون تلفیق دفاع می‌کنم

در این راستا، یوسف نژاد نماینده مردم ساری و عضو کمیسیون تلفیق بودجه به کمپین پیگیری وام ازدواج جوانان گفته است: بنده با افتخار و بدون منت و در جهت حمایت از جوانان، از وام ازدواج ۳۰ میلیون تومانی در کمسیون تلفیق بودجه دفاع میکنم.

انتهای پیام/ وام ازدواج



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.