۰۱ خرداد ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۷۷۱۲۸ ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲ دسته: پول و بانک
۰

هزارجریبی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در نامه ای به لاریجانی، درخواست همراهی با پیشنهاد افزایش وام قرض‌الحسنه ازدواج به ۳۰ میلیون تومان را مطرح کرد.

به گزارش مسیر اقتصاد هزارجریبی نماینده کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در نامه ای به لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، از وی خواست تا با درخواست افزایش وام ازدواج به ۳۰ میلیون تومان در بودجه ۹۸ همراهی کند.

نمایندگان مختلف در کمیسیون های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و بودجه، پیشنهاد افزایش وام ازدواج به ۳۰ میلیون تومان در سال آتی را مطرح کرده اند.

در دقیق ترین پیشنهاد، زارع عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، درخواست اصلاح کلی بند الف تبصره ۱۶ لایحه بودجه که مرتبط با وام ازدواج است را به شرح زیر ارائه کرده است:

بررسی ها نشان می دهد افزایش وام ازدواج به ۳۰ میلیون تومان از محل سپرده های قرض الحسنه مردم در نظام بانکی امکانپذیر است. سپرده های وام داده نشده، افزایش سپرده ها، بازپرداخت تسهیلات و ۱۰ درصد از سپرده های جاری، محل افزایش تنها تسهیلات کشور در تشکیل خانواده و حمایت از ازدواج جوانان است.

انتهای پیام/ وام ازدواج



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.