۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۵۳۰۳۶ ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰ دسته: پول و بانک
۱

اولین نشست از سلسله نشست «تورم؛ ریشه‌‎ها و راهکارها» ذیل گفتگوهای مسیر پیشرفت، با موضوع «سیاستگذاری مهار تورم در مختصات اقتصاد ایران» روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت‎‌‌ماه، با همکاری اندیشکده اقتصاد مقاومتی و خانه اندیشه‌ورزان ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش مسیر اقتصاد سلسله نشست «تورم؛ ریشه‌‎‌ها و راهکارها» ذیل گفتگوهای مسیر پیشرفت، با همکاری اندیشکده اقتصاد مقاومتی و دیگر نهادهای پژوهشی و دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود. این سلسله نشست با هدف ایجاد بستر گفتگو و تعامل میان کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه تورم در جهت افزایش آگاهی و ارتقای دانش تخصصی پژوهشگران و سیاستگذاران و بهبود کیفیت تصمیم‌گیری در کشور متناسب با مختصات اقتصاد ایران، طراحی شده‌است.

رویکرد گفتگوهای مسیر پیشرفت، سیاست پژوهی و عملیات پژوهی است و در هر سلسله نشست آن، یک موضوع محوری مدنظر قرار می گیرد. بر این اساس، سلسله نشست تخصصی تورم؛ ریشه‌‎ها و راهکارها در ۴ محور «ماهیت تورم در اقتصاد ایران»، «جایگاه سیاست‌های ارزی در مهار تورم»، «موتورهای خلق نقدینگی در جهش تورم» و «نقش انتظارات تورمی در بی‌ثباتی اقتصاد»، برگزار خواهد شد.

سیاستگذاری مهار تورم در مختصات اقتصاد ایران

اولین جلسه از این سلسله نشست به محور ماهیت تورم در اقتصاد ایران با موضوع «سیاستگذاری مهار تورم در مختصات اقتصاد ایران» اختصاص دارد. میزبان این نشست خانه اندیشه ورزان ایران خواهد بود.

در این نشست، آقایان سید علی مدنی زاده اقتصاددان و عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف، حسین درودیان اقتصاددان و مدرس اقتصاد دانشگاه تهران و میرهادی رهگشای کارشناس اقتصادی و سردبیر رسانه تخصصی مسیراقتصاد (دبیر نشست) حضور خواهند داشت.

پوستر برگزاری این نشست که در تاریخ یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹ برگزار می‌‌شود، در زیر قابل رویت است:

این نشست به صورت زنده از صفحه مسیر اقتصاد در پیام‌رسان روبیکا به نشانی Rubika.ir/masireqtesad پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ پول و بانک

  1. بسیار عالی
    ایجاد فضای گفتگوهای علمی و کارشناسی علاوه بر بهبود کیفیت تصمیم‌گیری منجر به حاشیه رفتن فضای برچسب‌زنی میشود.
    خداقوت

    ۰۰


جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.