۳۱ فروردین ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۴۳۹۱۲ ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰ دسته: مالیات، نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی
۰

خلاصه‌ای از چهارمین نشست نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با موضوع «مالیات بر ثروت؛ مبانی و کارکردها» در یک کلیپ منتشر شد.

به گزارش مسیر اقتصاد چهارمین نشست نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی، با موضوع «مالیات بر ثروت؛ مبانی و کارکردها» روز سه شنبه ۲۹ آذرماه به میزبانی پژوهشکده امور اقتصادی وزارت اقتصاد برگزار شد.

در این نشست که با حضور آقایان محمدجواد توکلی رئیس پژوهشکده امور اقتصادی، احمد غفارزاده عضو سابق شورای عالی مالیاتی، محمدرضا یزدی‌زاده عضو سابق شورای راهبردی نظام مالیاتی کشور، مصطفی جعفری‌پرور کارشناس شورای عالی مالیاتی، ناصر یارمحمدیان عضو هیئت علمی دانشگاه هنر اصفهان و مهدی سرمست کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد. در این نشست ضمن اشاره به اینکه تا به حال پایه‌های مالیات بر ثروت در اقتصاد ایران مغفول مانده است، مواردی همچون «کاهش اختلاف طبقاتی»، «بهبود عدالت مالیاتی»، «افزایش درآمدهای دولت»، «کنترل تورم بخشی»، «هدایت منابع به سمت تولید» و «بهبود بهره‌وری در اقتصاد» از مزایای اعمال صحیح پایه‌های مالیات بر ثروت عنوان شد.

در کلیپ زیر خلاصه‌ای از نظرات مطرح شده در این نشست قابل مشاهده است.

انتهای پیام/ مالیات



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.