۲۹ اسفند ۱۴۰۲

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۳۳۳۶۸ ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰ دسته: پول و بانک
۰

در دومین کرسی آزاداندیشی مسیر پیشرفت، روز دوشنبه ۲ خردادماه به موضوع «با ارز ترجیحی چه باید کرد؟» پرداخته می‌شود. کرسی آزاداندیشی یکی از برنامه‌هایی است که ذیل عنوان گفتگوهای مسیر پیشرفت و توسط اندیشکده اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

به گزارش مسیر اقتصاد گفتگوهای مسیر پیشرفت با هدف ایجاد فضای گفتگو میان جامعه نخبگانی در راستای حل مسائل اصلی حکمرانی در کشور و کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی در حوزه‌های مختلف طراحی شده‌است. گفتگوهای مسیر پیشرفت توسط اندیشکده اقتصاد مقاومتی در همکاری با مجموعه‌های پژوهشی و نهادهای مختلف برگزار می‌شود.

کرسی آزاداندیشی: با ارز ترجیحی چه باید کرد؟

«کرسی آزاداندیشی» یکی از برنامه‌هایی است که ذیل عنوان گفتگوهای مسیر پیشرفت و توسط اندیشکده اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود. در اولین جلسه از کرسی‌های آزاداندیشی به موضوع «با ارز ترجیحی چه باید کرد؟» پرداخته می‌شود.

این کرسی، با حضور آقایان حسن حسن خانی کارشناس اقتصادی و مدرس دانشگاه، هادی عباسی کارشناس اقتصادی و پژوهشگر حوزه پول و بانک و سید عباس عباسپور منعقد می‌گردد.

این جلسه تخصصی در تاریخ یکشنبه دوشنبه ۲ خرداد ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در محل اندیشکده اقتصاد مقاومتی برگزار می‌‌شود.

پوستر برگزاری این کرسی در زیر قابل رویت است:

همچنین کرسی به صورت زنده از صفحه اینستاگرام مسیر اقتصاد به آدرس‌ زیر پخش خواهد شد:

https://www.instagram.com/masireqtesad/live

انتهای پیام/ پول و بانک



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.