۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۷۵۷۷۳ ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹ دسته: انرژی، پنجمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی
۰

طبق اعلام دبیرخانه پنجمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی، مهلت ارسال چکیده مقالات سیاستی برای این همایش تا ۱۰ دی ماه تمدید شد. تاکنون بیش از ۵۰ چکیده اثر برای دبیرخانه این همایش ارسال شده و در دست بررسی است.

به گزارش مسیر اقتصاد پنجمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با موضوع «انرژی؛ پیشران اقتصاد ایران» بهمن ماه سال جاری با حضور مسئولین مرتبط، کارشناسان و اساتید دانشگاهی برگزار می شود.

این همایش سالانه که معتبرترین رویداد اقتصاد مقاومتی در کشور است، توسط شبکه تحلیلگران اقتصاد مقاومتی با همکاری دیگر نهادها از جمله مجلس و دولت برگزار می گردد.

رویکرد این همایش ها سیاست پژوهی و عملیات پژوهی است و هر سال یک موضوع محوری را مدنظر قرار می دهد تا راهکارهای لازم در آن حوزه را با رویکرد مقاوم سازی اقتصاد طرح و بررسی نماید. در سال جاری موضوع انرژی به عنوان موضوع محوری این همایش قرار گرفته و برای بررسی آن ۵ محور در نظر گرفته شده است.

مهلت ارسال مقاله برای پنجمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی تمدید شد

طبق اعلام دبیرخانه پنجمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی، مهلت ارسال چکیده مقالات سیاستی برای این همایش تا ۱۰ دی ماه تمدید شد.

تاکنون بیش از ۵۰ چکیده اثر برای دبیرخانه این همایش ارسال شده و در دست بررسی است. کمیته علمی این همایش را آقایان دکتر عباس ملکی عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف، دکتر حقی فام عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس و معاون توانیر، دکتر وطن خواه معاون انرژی مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، مهندس محمدخانی معاون زیربنایی سابق مرکز پژوهش های مجلس، مهندس سیفی مدیرعامل سابق شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و دکتر کریمی دکترای سیاستگذاری انرژی دانشگاه صنعتی شریف و کارشناس انرژی تشکیل می دهند.

پنجمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی هفته آخر بهمن ماه برگزار خواهد شد و پیش نشست های آن نیز در هر محور در دی ماه و بهمن ماه با حضور صاحبان آثار تایید شده، کمیته علمی و مسئولین و صاحبنظران برگزار می گردد.

مرکز سیاست پژوهی اقتصاد مقاومتی به عنوان دبیرخانه پنجمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی از طریق سایت conf.pmecenter.ir و شماره تماس ۷۷۲۴۰۵۸۸-۰۲۱ پاسخگوی متقاضیان برای شرکت در همایش خواهد بود.

پوستر همایش در ادامه قابل مشاهده است:

انتهای پیام/ پنجمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.