۳۰ فروردین ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۳۲۶۹۶ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰ دسته: انرژی
۰

در اولین کرسی آزاداندیشی مسیر پیشرفت، روز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه به موضوع «واکاوی مفهوم عدالت در تخصیص انرژی» پرداخته می‌شود. کرسی آزاداندیشی یکی از برنامه‌هایی است که ذیل عنوان گفتگوهای مسیر پیشرفت و توسط اندیشکده اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

به گزارش مسیر اقتصاد گفتگوهای مسیر پیشرفت با هدف ایجاد فضای گفتگو میان جامعه نخبگانی در راستای حل مسائل اصلی حکمرانی در کشور و کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی در حوزه‌های مختلف طراحی شده‌است. گفتگوهای مسیر پیشرفت توسط اندیشکده اقتصاد مقاومتی در همکاری با مجموعه‌های پژوهشی و نهادهای مختلف برگزار می‌شود.

کرسی آزاداندیشی: واکاوی مفهوم عدالت در تخصیص انرژی

«کرسی آزاداندیشی» یکی از برنامه‌هایی است که ذیل عنوان گفتگوهای مسیر پیشرفت و توسط اندیشکده اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود. در اولین جلسه از کرسی‌های آزاداندیشی به موضوع «واکاوی مفهوم عدالت در تخصیص انرژی» پرداخته می‌شود.

این کرسی، با حضور آقایان دکتر محمد نعمتی عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) و حجت الاسلام و المسلمین یاسر حاجی پور طلبه سطح ۴ حوزه علمیه و دانشجوی دکتری اقتصاد و با دبیری محمد قائدامینی منعقد می‌گردد.

این جلسه تخصصی در تاریخ یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۴ الی ۱۶:۳۰ در محل اندیشکده اقتصاد مقاومتی برگزار می‌‌شود.

پوستر برگزاری این کرسی در زیر قابل رویت است:

همچنین نشست به صورت زنده از صفحه اینستاگرام مسیر اقتصاد به آدرس‌ زیر پخش خواهد شد:

https://www.instagram.com/masireqtesad/live

انتهای پیام/ انرژی



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.