۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۱۶۰۶۳ ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ دسته: دسته‌بندی نشده
۰

رسانه «مقاومتی نیوز» از امروز با نام جدید «مسیر اقتصاد» به عنوان رسانه تصمیم سازان اقتصاد ایران فعالیت خواهد کرد.

اطلاع رسانی/ پایگاه خبری تحلیلی مقاومتی نیوز به عنوان مرجع تحلیلی تخصصی اقتصاد ایران با رویکرد اقتصاد مقاومتی، در سال ۱۳۹۵ و با توجه به نامگذاری این سال به نام «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»، به منظور تبیین، ترویج و پیگیری تحقق اقتصاد مقاومتی در فضای رسانه‌ای کشور آغاز به کار کرد.

این رسانه در این مدت بیش از ۱۰ هزار خبر و تحلیل خارجی و داخلی درخصوص موضوعاتی همچون حکمرانی، انرژی، مالیات، تولید، مسکن، کشاورزی و دیگر بخش‌های اقتصاد منتشر کرده است.

این سایت به تازگی برنامه جدیدی برای فعالیت‌های خود در دستور کار قرار داده و بنا دارد به عنوان رسانه مرجع تصمیم سازان اقتصاد ایران مطرح گردد. با توجه به غنای محتوایی که تاکنون در این رسانه وجود داشته، این هدف دست یافتنی بوده و تاکنون نیز بخشی از آن محقق شده است. در این راستا این رسانه نام خود را به «مسیر اقتصاد» تغییر داده است. همچنین از این پس نشانی این پایگاه خبری تحلیلی از طریق لینک masireqtesad.ir در دسترس خواهد بود.

لازم به ذکر است تمامی محتوای تولید شده در سایت مقاومتی نیوز با آدرس سابق قابل دسترس است و مشکلی در زمینه دسترسی به مطالب تولید شده وجود ندارد.

امید است که به یاری خداوند متعال مسیر اقتصاد بتواند سهم خود را در تحقق اقتصاد مقاومتی به منظور تقویت جمهوری اسلامی ایران، در فضای تصمیم سازی کشور ایفا نماید.

انتهای پیام/ مسیر اقتصاد



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.