۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۰۲۵۳۵ ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲ دسته: جمعیت، دولت و حکمرانی کارشناس: محمد مهدی تاجیک
۰

پس از پایان جنگ جهانی دوم و با تشکیل سازمان ملل متحد، جنگ جهانی جمعیت به صورت مخفیانه و محرمانه در سراسر جهان به اجرا درآمد. کنترل جمعیت که بدون توجه به حقوق مردم جهان و حتی با فریب و اجبار آن‌ها صورت گرفته، تا به حال موجب کشته شدن ۵۰۰ میلیون نفر شده و از تولد ۲ میلیارد نفر در جهان جلوگیری نموده است.

به گزارش مسیر اقتصاد از زمان پایان جنگ جهانی دوم و با تشکیل سازمان ملل متحد در سال ۱۹۴۵، طرفداران کنترل جمعیت در جهان مدعی بودند صلح و ثبات جهانی با کنترل جمعیت محقق می شود. بدون این که مردم از این مساله مطلع باشند، دولت ها در سطح جهان برنامه های کنترل جمعیت را اجرا نمودند. این برنامه ها در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه و بیش از همه در آفریقا و کشورهای فقیر پرجمعیت انجام شد.

براساس پژوهش های کوین گالالئی(Kevin Galalae) نویسنده کتاب قتل خاموش ما؛ علل و نتایج سیاست جمعیت زدایی جهانی، با مداخله قدرت های جهانی در نظام تولید مثل انسان ها، تا به حال از تولد میلیون ها نفر در جهان جلوگیری شده است. علاوه بر جلوگیری از تولد افراد جدید، اصلاح نژاد گرایان حتی با طراحی نوعی سیستم جهانی موجب تضعیف سیستم ایمنی بدن مردم و در نهایت مرگ آن ها شده اند. در نهایت این اعمال منجر به شیوع بیماری ها و مرگ بسیاری از انسان ها شده است.

تحمیل اقدامات ضدجمعیتی به مردم جهان با فریب و اجبار

یکی از موثرترین راهبردهای طرفداران جمعیت‌زدایی در جهان اعمال سیاست های کنترل جمعیت برای ملت های مختلف جهان بوده است. براین اساس هرکشوری با توجه به سطح توسعه یافتگی و زیرساخت های موجود، سیاست هایی را برای کنترل رشد جمعیتی خود به اجرا در می آورد. حتی در بسیاری از کشورها اقدامات ضدجمعیتی با محوریت جلوگیری از باروری و فرزندآوری با اجبار یا فریب مردم به آن ها تحمیل شده است.

گالالئی برای نوشتن کتاب خود نه تنها با مشکلات متعددی جهت یافتن منابع و اسناد معتبر جهت استفاده در کتاب روبرو بود، بلکه حتی در کانادا با تبعات تلاش های خود برای دفاع از حقوق بشر مواجه گردید. او ۹ ماه توسط دولت کانادا زندانی شد و در طول ۷۵ روز ابتدایی برای وادار کردن دولت کانادا و در نهایت جامعه جهانی به توقف سیاست های مخرب کنترل جمعیت اعتصاب غذا نمود.

۶۸ سال فریب مردم جهان و پنهان‌کاری جنگ جهانی جمعیت

براساس یافته های گالالئی، در کانادا نیز مانند سایر حکومت های ملی، حکومت ها که توسط نخبگان علمی و نظامی راهبری می شوند، سیاست های جمعیت زدایی خود را با اتکا به حمایت های مالی، معنوی و فنی مجامع بین المللی چون سازمان ملل متحد و سازمان های وابسته در جهان پیاده سازی می نمایند.

وی معتقد است صرف نظر از روش هایی که برای کنترل جمعیت بکار گرفته شده است و بدون توجه به این که کنترل جمعیت به صورت اجباری به مردم تحمیل شود یا به صورت خودخواسته انجام گیرد، در ۶۸ سالی که جنگ جمعیتی با ابزارهای انسانی موجب ناباروری مردم و کشتن آن ها می شد، فریب مردم و پنهان کاری مساله جنگ جهانی جمعیت، از اصول کاری طرفداران کنترل جمعیت در جهان بوده است. بنابراین در این مدت مردم جهان متوجه نشدند که تحت حمله ای خاموش و همه جانبه قرار گرفته اند.

برای چند دهه، حکومت های جهان بدون توجه به حقوق مردم و بدون خواست آن ها، سیاست هایی را به آنان تحمیل نمودند تا آزادی تولید مثل را از آنان بگیرند و در نتیجه رشد جمعیتی جهان دچار کاهش شد و اهداف جمعیتی محقق نگردید.

۲.۵ میلیارد نفر قربانی جنگ جهانی جمعیت

نوع اقدامات انجام شده توسط حکومت ها و سازمان های بین المللی را می توان جزء ضد بشری ترین و گسترده ترین جنایات تاریخ زندگی انسان ها دانست. براساس پژوهش های گالالئی، اقدامات انجام شده در راستای جمعیت زدایی موجب مرگ ۵۰۰ میلیون نفر شده و در عین حال از تولد ۲ میلیارد نفر در جهان جلوگیری نموده است.

جنگ جهانی جمعیت به کوشش افرادی چون گالالئی افشا شد و سپس توسط رسانه ها تا حدودی بازتاب داده شد. پژوهش های او پرده از واقعیت پنهان در پشت اقدامات به ظاهر بشردوستانه ای چون پویش های نجات سیاره زمین از ازدیاد جمعیت برداشت.

پدیده جمعیت زدایی از زمین تقریبا به صورت محرمانه تصویب و انجام شد و در انجام این کار نخبگان مسئول اجرای سیاست های جمعیتی نیز نقشی اساسی داشتند؛ نخبگانی که با جلوگیری از تولید مثل بسیاری از نسل ها در جهان، کنترل جمعیت را در مناطق مختلف رقم زدند.

لزوم آگاهی مردم جهان و عدم پیروی از پروژه جنگ جهانی جمعیت

همان طور که بسیاری از پژوهشگران دیگر نیز به این مساله تصریح کرده اند، کار گالالئی وجود حمله ای خاموش و مخفیانه را فاش می کند که خصوصا پس از تشکیل سازمان ملل متحد در سال ۱۹۴۵ به شکل موذیانه تری پیگیری شد. گالالئی تلاش های فعلی برای قتل خاموش میلیون ها نفر از مردم دنیا را «بزرگترین فریب جهان» می نامد و توضیح می دهد که هدفش آگاه کردن مردم جهان برای رهایی از این توطئه بزرگ علیه بشریت است. به عقیده وی نقشه مجریان کنترل جمعیت در جهان این است که همگان را وادار کنند که نسبت به انجام کنترل جمعیت خود را مسئول بدانند. در این صورت مقاومتی نیز از سوی مردم علیه این اقدامات انجام نخواهدشد.

بهانه آن ها این است که جمعیت انسان ها باید به قدری کاهش یابد که بتواند در تعادل با طبیعت زندگی کند و خود انسان ها نیز بتوانند در کنار هم در صلح و آرامش زندگی نمایند. راه حل آقای گالالئی این است که تا حد ممکن مردم جهان آگاه شوند و پرده از اقدامات نخبگان برای کنترل جمعیت برداشته شود. به طوری که هرگز مردم با اعمال محدودیت های خودساخته برای فرزندآوری در خدمت پروژه جنگ جهانی جمعیت عمل نکنند.

منبع: سایت plink.ir/sau5S ،soulask

انتهای پیام/ فرهنگ و گفتمان



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.