۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۰۰۵۶۲ ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۳ دسته: دیگر رسانه‌ها
۰

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای افزایش تولید و جلب همکاری مولدهای خودتأمین توسط صنایع گفت: ۵۷۴۱ تفاهم‌نامه با ظرفیت ۴۷۷ مگاوات با مشترکان صنعتی و توزیع برای مدیریت بار در منطقه غرب کشور منعقد شد و همچنین صنایع متعهد شدند تا در صورت نیاز ۴۵ مگاوات از انرژی مصرفی خود را کاهش دهند.

به گزارش مسیر اقتصاد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، علی اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب، گفت: برای گذر از پیک بار تابستان ۹۸ بدون اعمال خاموشی به مشترکان، تفاهم‌نامه‌های همکاری تولید و مدیریت مصرف مشترکان سنگین با هدف افزایش تولید و جلب همکاری مولدهای خودتأمین صنایع با این شرکت منعقد شد.

وی با بیان اینکه تلاش زیادی صورت گرفت تا نیروگاه دالاهو که بخش خصوصی در آن مشارکت دارد، در پیک تابستان سال ۹۸ به شبکه اضافه شود، افزود: با به مدار آمدن واحد دوم این نیروگاه با ظرفیت ۳۰۰ مگاوات قبل از شروع پیک بار در خرداد امسال، ظرفیت توان تولیدی نیروگاه‌های منطقه غرب کشور به ۳۵۵۰ مگاوات افزایش یافت.

اسدی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای افزایش تولید و جلب همکاری مولدهای خودتأمین توسط صنایع گفت: ۵۷۴۱ تفاهم‌نامه با ظرفیت ۴۷۷ مگاوات با مشترکان صنعتی و توزیع برای مدیریت بار در منطقه غرب کشور منعقد شد و همچنین صنایع متعهد شدند تا در صورت نیاز ۴۵ مگاوات از انرژی مصرفی خود را کاهش دهند.

وی افزود: علاوه بر اجرای طرح‌های پاسخگویی بار، شرکت برق منطقه‌ای غرب موفق به جلب همکاری شرکت‌های پالایش گاز چوار و پتروشیمی ایلام برای تولید و تزریق انرژی الکتریکی به میزان ۲۵ مگاوات به شبکه سراسری شد.

انتهای پیام/ نفت و انرژی



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.