۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۹۴۱۰۴ ۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹ دسته: دیگر رسانه‌ها
۰

پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: آنچه مسلم است رسانه ملی باید تلاش کند مردم‌ را در خصوص اتفاقاتی که در زیر پوست کشور رخ می‌دهد و جریانات مختلف آن را انجام می‌دهند و خیانت‌هایی که صورت می‌گیرد، آگاه کند. مسئولین اگر حرفی دارند با دلیل و مدرک بزنند، صدا و سیما نباید تریبون یک طرفه جریانی خاص شود.

به گزارش مسیر اقتصاد به نقل از خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام نصرالله پژمان فر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به سریال گاندو اظهار داشت: آنچه مسلم است باید تلاش کنیم مردممان را در خصوص اتفاقاتی که در زیر پوست کشور رخ می‌دهد و جریانات مختلف آن را انجام می‌دهند و خیانت‌ هایی که صورت می‌گیرد، آگاه کنیم.

شفاف سازی وظیفه حاکمیت و نهادهای رسانه ای

وی آشنایی افکار عمومی با این اتفاقات را وظیفه حاکمیت و نهادهای رسانه‌ای دانست و افزود: صحبت بر سر این است که آقایان می‌گویند اگر مشکلی هم داریم نباید آن را مطرح کنید، یا اگر خائنی داشته باشیم چرا آن را افشا می‌کنید؟ ما می‌گوییم اتفاقا این وظیفه رسانه است که در این زمینه شفاف سازی کند و اگر آن‌ها هم دفاعیاتی دارند، این دفاعیات را مطرح کنند.

خدمت یا خیانت؟

پژمان فر تصریح کرد: گرچه این مسائل و خیانت ها در دادگاه‌ها مسجل و ثابت شده است و بزرگان این جریان به آن اعتراف کرده اند. آقای عطریان فر امروز اعتراف کرده که مثلا آقای ظریف فلان کار را انجام داده است خب ایشان این کار را برای خود انجام داده است یا برای نظام؟! پس مسلما خیانت انجام شده و خودشان هم اعتراف می‌کنند، اما می‌گویند اگر ما کاری می‌کنیم نباید اسمش را خیانت بگذارید! عضو کمیسیون فرهنگی یادآور شد: ما می‌گوییم باید این موضوعات در رسانه‌ها مطرح شود و مردم درباره آن قضاوت کنند باید دید اسم این کار خیانت است یا آن چیزی است که آقای عطریان فر و امثال ایشان از آن به عنوان خدمت به مردم یاد می‌کنند.

مسئولان با دلیل و مدرک حرف بزنند

نماینده مردم مشهد در واکنش به اظهارات سخنگوی وزیر امور خارجه مبنی براینکه سریال گاندو با واقعیت تطابق نداشت گفت: بهتر است اگر وی مستنداتی در این زمینه دارد، ارایه دهد چرا که مردم نمی‌پذیرند مسئولان بدون دلیل و مدرک حرف بزنند. البته صدا و سیما به آن‌ها این فرصت را می‌دهد که مستندات خود را مطرح کنند چرا که آن‌ها بیشتر از منتقدان دولت به تریبون صدا و سیما دسترسی دارند و اتفاقا یکی از اعترضات جدی منتقدان این است چرا صدا و سیما به تریبون یک طرفه این افراد تبدیل شده است.

انتهای پیام/ فرهنگ و گفتمان



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.