۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۷۲۵۵۸ ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰ دسته: پول و بانک، دهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی
۰

سومین نشست تخصصی از دهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با عنوان «سیاست ارزی بهینه در مختصات اقتصاد ایران» چهارشنبه ۲۲ آذرماه در محل دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران برگزار می‌شود. «حکمرانی ارزی؛ ثبات و رونق اقتصادی» موضوع دهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش مسیر اقتصاد دهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با عنوان «حکمرانی ارزی؛ ثبات و رونق اقتصادی» در سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. همایش سالانه اقتصاد مقاومتی یک رویداد مستمر و چندماهه است. بر این اساس در دهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی، افتتاحیه در آبان، نشست‌های تخصصی در آذر و دی و اختتامیه در بیست و نهم بهمن ماه همزمان با سالروز ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی شده‌است. همچنین در جریان همایش «طرح‌های سیاستی» نیز توسط فعالان حوزه حکمرانی و سیاستگذاری کشور ارائه و به داوری گذاشته خواهد شد.

سومین نشست: سیاست ارزی بهینه در مختصات اقتصاد ایران

سومین نشست‌ از دهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با موضوع «سیاست ارزی بهینه در مختصات اقتصاد ایران»، چهارشنبه ۲۲ آذرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۴ الی ۱۷ و با همکاری «اندیشکده سیاستگذاری اقتصادی تهران» و «موسسه توسعه و تحقیقات اقتصادی دانشگاه تهران» و در محل دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

در این رویداد تخصصی، آقایان تیمور رحمانی عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران، محسن یزدان پناه کارشناس حوزه پولی و بانکی، محمد اخباری مدیر اداره بررسی‌های اقتصادی بانک مرکزی، مهدی نوری عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران و مهدی دارابی مدیر گروه پولی و بانکی مرکز پژوهش‌های مجلس حضور خواهند داشت.

پوستر برگزاری این نشست در زیر قابل مشاهده است:

جهت شرکت در این نشست نام، نام خانوادگی و کد ملی خود را به شماره ۰۹۱۷۷۷۷۶۶۱۵ به صورت پیامک ارسال و جهت مشاهده پخش زنده، به نشانی aparat.com/METT_IR/live مراجعه فرمایید.

انتهای پیام/ پول و بانک



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.