۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۷۱۰۸۳ ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰ دسته: پول و بانک، دهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی
۰

دومین نشست تخصصی از دهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با عنوان «پیمان ‎سپاری ارزی صادرکنندگان؛ ضرورت و الزامات» سه‌شنبه ۷ آذرماه با همکاری اندیشکده اقتصاد مقاومتی و وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار می‌شود. «حکمرانی ارزی؛ ثبات و رونق اقتصادی» موضوع دهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش مسیر اقتصاد دهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با عنوان «حکمرانی ارزی؛ ثبات و رونق اقتصادی» در سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. همایش سالانه اقتصاد مقاومتی یک رویداد مستمر و چندماهه است. بر این اساس در دهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی، افتتاحیه در آبان، نشست‌های تخصصی در آذر و دی و اختتامیه در بیست و نهم بهمن ماه همزمان با سالروز ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی شده‎است. همچنین در جریان همایش «طرح‌های سیاستی» نیز توسط فعالان حوزه حکمرانی و سیاستگذاری کشور ارائه و به داوری گذاشته خواهد شد.

دومین نشست: پیمان سپاری ارزی صادرکنندگان؛ ضرورت و الزامات

دومین نشست‌ از دهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با موضوع «پیمان‌سپاری ارزی صادرکنندگان؛ ضرورت و الزامات» در تاریخ ۷ آذرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۴ الی ۱۷ و با میزبانی وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار می‌شود.

در این رویداد تخصصی، آقایان حمیدرضا جمشیدی رئیس دایره پیگیری‌های تعهدات صادراتی بانک مرکزی، عبدالمجید دهقانیان سرپرست دفتر ارزش گمرک ایران، احسان قمری کارشناس تجارت بین‌الملل، زین‌العابدین هاشمی دبیر اتحادیه صادرکنندگان خشکبار، محمدمهدی گرجی مدیر بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی پتروشیمی، احمد معروف‎خانی رئیس هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی و سید محمدرضا موسوی کارشناس اندیشکده اقتصاد مقاومتی (دبیر نشست) حضور خواهند داشت.

پوستر برگزاری این نشست در زیر قابل مشاهده است:

جهت شرکت در این نشست نام، نام خانوادگی و کد ملی خود را به شماره ۰۹۱۷۷۷۷۶۶۱۵ به صورت پیامک ارسال و جهت مشاهده پخش زنده، به نشانی aparat.com/METT_IR/live مراجعه فرمایید.

انتهای پیام/ پول و بانک



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.