۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۵۰۴۳۵ ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰ دسته: دولت و حکمرانی
۰

تلویزیون منافقین در یک گزارش خبری، به بررسی طرح‌های اولویت‌دار دولت که اخیرا در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تصویب شده پرداخت و ضمن ابراز نگرانی مطرح کرد: رهبر ایران همه ارگان‌ها را در این ستاد به خط کرده تا با اجرای این طرح‌های بزرگ، نظام را تقویت کند و تحریم‌ها را بی‌اثر نماید.

به گزارش مسیر اقتصاد ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی پس از یک دوره فعالیت ناموفق و غیر موثر، رویه خود را تغییر داد و از ابتدای سال ۱۴۰۱ با محوریت طرح‌های جهشی، فوق‌العاده و اولویت‌دار، در دولت سیزدهم آغاز به کار کرد.

۴ طرح اولویت‌دار ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی

در همین راستا، ۴ طرح اولویت دار و راهبردی دولت سیزدهم تحت عناوین «جهش کریدور ترانزیتی شمال جنوب»، «توسعه زنجیره  ارزش نفت و گاز»، «تامین پایدار غذای اساسی» و «توسعه نظامات بانکی بین المللی» در این ستاد به تصویب رسید تا با پیگیری مستمر و تسهیل گری و مانع زدایی و هماهنگی بین دستگاهی، تا حصول نتیجه دنبال شود.

این طرح‌ها در چارچوب «نقشه مقاوم سازی اقتصاد ایران» قرار دارد و بر «بروزرسانی و بالفعل‌شدن مزیت‌های بالقوه اقتصادی کشور جهت استحکام ساخت درونی قدرت» و «توسعه تعاملات هدفمند با شرکای بزرگ اقتصادی مبتنی بر آن» استوار است. دولت بنا دارد با اجرای این طرح‌ها، مقاوم‌سازی اقتصاد و رشد و پیشرفت پایدار اقتصادی را با وجود فشار حداکثری دشمن، محقق نماید. در صورتی که این طرحها بدون توقف و تعلل، پیگیری و دنبال شود، تحقق این اهداف امکانپذیر خواهد بود.

نگرانی منافقین از طرح‌های مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی

در همین راستا، شبکه تلویزیونی وابسته به منافقین (ندای آزادی) اخیرا در یک گزارش خبری، به بررسی جزئیات طرح هایی که در دولت سیزدهم در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به تصویب رسیده پرداخت و از پیشبرد چنین طرح‌هایی، شدیدا ابراز نگرانی کرد. به عقیده این شبکه معاند، رهبر ایران همه ارگانها را در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به خط کرده تا با اجرای طرحهای بزرگ و اولویت دار که اخیرا در این ستاد به تصویب رسیده، نظام را تقویت کند و تحریم‌ها را بی‌اثر نماید.

انتهای پیام/ دولت و حکمرانی



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.