۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۲۷۳۶۰ ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ دسته: مسکن، هشتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی
۰

خلاصه‌ای از دومین پیش‌نشست هشتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با موضوع «عرضه اراضی عمومی و خصوصی؛ موانع و راهکارها» در یک کلیپ منتشر شد.

به گزارش مسیر اقتصاد دومین پیش نشست هشتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی، با موضوع «عرضه اراضی عمومی و خصوصی؛ موانع و راهکارها» روز دوشنبه ۱۵ آذر ماه به میزبانی سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد.

در این نشست، آقایان غلامرضا مجیدی مدیرکل دفتر امور زمین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، غلامرضا کاظمیان مدیرکل دفتر طرح‌ریزی شهری وزارت راه و شهرسازی، اصغر رفیعی مدیرکل دفتر حفظ کاربری سازمان امور اراضی، محمدرحیم رستمانی مدیرکل دفتر بهره‌برداری منابع طبیعی سازمان جنگل‌ها، عباس جهان‌بخش عضو هیئت علمی دانشگاه هنر اصفهان، فرهاد بیضایی کارشناس حوزه مسکن و شهرسازی و محمدصالح شکوهی بیدهندی عضو هیئت علمی شهرسازی دانشگاه علم و صنعت ایران حضور داشتند.

در این نشست ضمن تاکید بر اینکه لازم است با عرضه زمین برای ساخت مسکن، سطح کیفی زندگی مردم افزایش یابد، به مواردی از جمله نقش بورس‌بازی و احتکار در ایجاد محدودیت زمین، بلندمرتبه‌سازی و مهاجرت خوش‌نشینان به روستاها و نقش ابزارهای مالیاتی در تنظیم بازار زمین جهت رونق ساخت و ساز پرداخته شد.

در کلیپ زیر خلاصه‌ای از نظرات مطرح شده در این نشست قابل مشاهده است.

انتهای پیام/ مسکن


جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.