۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۹۷۳۴۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ دسته: تولید
۰

ارسالی مدیرعامل شرکت پارس جک شیراز با بیان اینکه ضعف بازاریابی عامل صادرات محدود تولیدات داخلی است، تصریح کرد: عدم وجود بازاریاب صادراتی توانمند موجب شده نتوانیم محصولات مان را در بازار کشورهای همسایه نظیر عراق و ترکیه عرضه کنیم.

به گزارش زارع خبرنگار استان فارس مسیر اقتصاد ضعف در بازاریابی یکی از مشکلات عمده ای است که مانع از رونق صادرات محصولات داخلی به خارج از کشور شده است.

محمدامین ارسالی مدیرعامل شرکت پارس جک شیراز در گفتگو با مسیر اقتصاد  با بیان اینکه ضعف بازاریابی به یکی از چالش‌های تولیدکنندگان مبدل گشته است، گفت: عدم آشنایی با بازارهای صادراتی مانع جذب سرمایه گذار خارجی به این شرکت شده است.

ضعف بازاریابی مانع صادرات کالای داخلی به عراق و ترکیه

این کارآفرین استان فارس با بیان اینکه محصولات این شرکت تولیدی در بازار کشورهای همسایه قابل رقابت است، گفت: عدم وجود بازاریاب صادراتی توانمند موجب شده نتوانیم محصولات مان را در بازار کشورهای همسایه نظیر عراق و ترکیه عرضه کنیم.

ارسالی عدم ثبات قیمتی مواد اولیه را چالش اصلی تولیدکنندگان دانست و گفت: در حال حاضر شرایط به گونه ای است، که بعد از خرید مواد اولیه مورد نیاز تولید، قیمت ها به یکباره کاهش می یابد و تولیدکننده متضرر می شود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را در زمینه بازاریابی محصولات انجام داده ایم، گفت: افزایش کیفیت یکی دیگر از برنامه های شرکت پارس جک شیراز است.

کمبود نقدینگی مشکل امروز تولیدکنندگان

ارسالی با بیان اینکه کمبود نقدینگی مهمترین چالش این شرکت تولیدی است، خاطر نشان کرد: این مجموعه به عنوان اولین واحد تولیدی در زمینه تولید جک در استان فارس فعالیت می کند، اما کمبود نقدینگی منجر به عدم توسعه این مجموعه شده است.

مدیرعامل شرکت پارس جک شیراز در پایان با بیان اینکه تأمین نقدینگی از بانک ها یکی دیگر از چالش های واحدهای تولیدی است، گفت: حدود ۴ سال است که برای اخذ وام تولید اقدام کرده ایم، اما تا به امروز نتیجه مشخصی نداشته است.

انتهای پیام/ تولید و اشتغال



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.