۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۶۵۳۴۳ ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳ دسته: دیگر رسانه‌ها
۰

رایزن بازرگانی ایران در روسیه با اشاره به برگزاری نمایشگاه کیف و کفش در روسیه و حضور قدرتمند ایران در این نمایشگاه، گفت: صادرات ایران به روسیه ۳۹ درصد رشد داشته است.

به گزارش مسیر اقتصاد به نقل از روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، فرهاد پرند، رایزن بازرگانی ایران در روسیه گفت: در ۷۷مین نمایشگاه بین المللی چرم و کفش مسکو (موس شوز ۲۰۱۸) مشارکت کنندگان از بیش از ۳۰ کشور از جمله ایران محصولات تخصصی چرم و مصنوعات آن را به نمایش گذاشته اند.

وی با تاکید بر افزایش ۳۹ درصدی صادرات ایران به روسیه افزود: تولیدات کفش و چرم ایران از نظر قیمت و کیفیت قابل رقابت است و معرفی برند ملی در خصوص چرم و کفش بصورت مستمر از ۲ سال پیش با برگزاری پاویون ج.ا.ایران در موش شوز آغاز شد که امید است با حمایت شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی ایران این روند ادامه یابد.

پرند اظهار داشت: مشکل اصلی عدم معرفی و شناخت مصرف کننده روس از محصولات چرم و کفش ایران است که در روند بازاریابی و فروش این محصولات با پیگیری دفتر رایزنی بازرگانی و همکاری مساعد سازمان توسعه تجارت ایران مراحل ارزیابی، اخذ تضمین جهت ارایه مجوز به یک شرکت جهت ایجاد شو روم، بازاریابی و فروش کفش و چرم ایران در روسیه در حال انجام است.

گفتنی است، این نمایشگاه که از سال ۱۹۹۷ همه ساله ۴ بار برگزار می شود بزرگترین نمایشگاه کفش در روسیه و اروپای شرقی است که این دوره از نمایشگاه در مساحت ۲۴۰۰۰ متر مربع و ۶۰۰ غرفه  از ۱۹ تا ۲۲ شهریور ماه در شهر مسکو برپا خواهد بود.



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.