۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۶۱۹۰۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹ دسته: دیگر رسانه‌ها
۰

مدیرعامل شرکت صنعت چوب شمال در گنبدکاووس از عقد قرارداد پنج میلیون دلاری برای صادرات ورق فشرده نئوپان و ام دی اف ملامینه به دو کشور ترکمنستان و جمهوری آذربایجان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش مسیر اقتصاد به نقل از ایرنا، «مسلم فدایی» مدیرعامل شرکت نئوپان گنبدکاووس روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: این شرکت به عنوان تولید کننده نئوپان و روکش ملامینه امسال تاکنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار صادرات داشته است.

وی با بیان اینکه پیش بینی این حجم صادرات نئوپان در ۳۰ سال گذشته کم سابقه بوده است، اظهار داشت: شرکت صنعت چوب شمال که سهام دار عمده آن بنیاد مستضعفان است و در سال ۵۷ به بهره برداری رسیده، در هیچ سالی بیش از دو میلیون دلار صادرات نداشته است.

فدایی اضافه کرد: توسعه صادرات از ۱۰ به ۵۰ درصد رویکرد اصلی این شرکت بوده و سه کشور ترکمنستان، جمهوری آذربایجان و افغانستان مهمترین بازارهای صادراتی نئوپان گنبدکاووس هستند.

وی بدون اشاره به میزان تولید سالانه این محصول افزود: اکنون در این واحد تولیدی ۲۰۰ کارگر رسمی و پیمانکار مشغول به کار هستند و برخلاف برخی شایعه های فضای مجازی مبنی بر ورشکستی یا دیرکرد چندین ماهه مطالبه های مالی، حق و حقوق کارگران به موقع پرداخت می شود.

مدیرعامل شرکت نئوپان گنبدکاووس با بیان اینکه این کارخانه از واحدهای سبز و سازگاز با محیط زیست است، گفت: مواد اولیه این شرکت از چوپ و ضایعات آن است که از سراسر کشور خریداری و بخشی هم از طرح های درختکاری که با هزینه شرکت انجام شده، تامین می شود.

شرکت صنعت چوب شمال، تولیدکننده نئوپان و روکش ملامینه از واحدهای مهم صنعتی مستقر در شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس است.



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.