۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۶۱۴۶۳ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰ دسته: پول و بانک، رویدادهای مسیر پیشرفت
۰

سلسله نشست «ابعاد و اولویت‌های سرمایه‌گذاری بانک‌ها در اقتصاد» در چارچوب گفتگوهای مسیر پیشرفت، مرداد و شهریور ١۴٠٢ برگزار می‌شود. این سلسله نشست در همکاری میان اندیشکده اقتصاد مقاومتی با وزارت امور اقتصادی و دارایی و دیگر مجموعه‌های پژوهشی و دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

به گزارش مسیر اقتصاد سلسله نشست تخصصی «ابعاد و اولویت‌های سرمایه‌گذاری بانک‌ها در اقتصاد» در چارچوب گفتگوهای مسیر پیشرفت، مرداد و شهریور ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

۴ نشست تخصصی «ابعاد و اولویت‌های سرمایه‌گذاری بانک‌ها در اقتصاد»

این سلسله نشست که در همکاری میان اندیشکده اقتصاد مقاومتی با وزارت امور اقتصادی و دارایی و دیگر مجموعه‌های پژوهشی و دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد، مشتمل بر ۴ نشست تخصصی با موضوعات زیر است:

۱- سرمایه‌گذاری بانکی؛ رویکردها و آثار؛

۲- ارزیابی عملکرد و مقاصد سرمایه‌گذاری بانک‌ها؛

۳- الگوی مطلوب سرمایه‌گذاری بانک‌ها؛

۴- سرمایه‌گذاری بانک‌ها و پروژه‌های ملی.

هدف اصلی بهبود کیفیت تصمیم گیری است

هدف از برگزاری این سلسله نشست همفکری مسئولین حوزه بانکی کشور با پژوهشگران و همچنین متولیان بانک‌های تجاری کشور است تا ضمن ایجاد همگرایی، پیشنهادات مطلوبی در حوزه سرمایه‌گذاری بانک‌ها در اقتصاد ایران، پیش روی تصمیم‌گیران کشور قرار بگیرد.

انتهای پیام/ پول و بانک



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.