۰۹ فروردین ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۲۳۱۵۲ ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ دسته: دولت و حکمرانی
۰

اولین نشست از سلسله نشست «ساماندهی شرکت‌های دولتی و خصوصی‌سازی» ذیل گفتگوهای مسیر پیشرفت، با موضوع «نقش و مأموریت شرکت‌های دولتی در اقتصاد» روز دوشنبه ۲۲ شهریورماه با همکاری اندیشکده اقتصاد مقاومتی و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش مسیر اقتصاد سلسله نشست «ساماندهی شرکت‌های دولتی و خصوصی سازی» ذیل گفتگوهای مسیر پیشرفت، با همکاری اندیشکده اقتصاد مقاومتی و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برگزار می شود. این سلسله نشست با هدف بررسی چالش‌های موجود در حوزه مدیریت و ساماندهی شرکت های دولتی و ارائه راهکار برای حل آن، طراحی شده است.

رویکرد گفتگوهای مسیر پیشرفت، سیاست پژوهی و عملیات پژوهی است و در هر سلسله نشست آن، یک موضوع محوری مدنظر قرار می گیرد. بر این اساس، سلسله نشست تخصصی خصوصی‌سازی و ساماندهی شرکت‌های دولتی  در ۴ محور «نقش و مأموریت شرکت های دولتی در اقتصاد»، «مدل مطلوب حکمرانی بر شرکت‌های دولتی؛ متمرکز یا غیر متمرکز»، «اصول بودجه ریزی شرکت‌های دولتی و چهارچوب نظارت بر آن » و «واگذاری شرکت های دولتی»، برگزار خواهد شد.

نشست بررسی نقش و مأموریت شرکت های دولتی در اقتصاد

اولین جلسه این سلسله نشست به محور نقش شرکت های دولتی در اقتصاد اختصاص دارد. میزبان این نشست مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

در این نشست، آقایان همت‌علي شاه‌نظري رئیس امور مدیریت مشاغل و نظام های پرداخت سازمان اداری و استخدامی کشور، حمید امانی همدانی رییس امور صنعت و معدن سازمان برنامه و بودجه، محمد حسینی نماینده سابق مجلس، سید مجید میری کارشناس شرکت توزیع برق، حسین فاطمی کارشناس سازمان برنامه و بودجه و سید بهزاد بقایی کارشناس اندیشکده اقتصاد مقاومتی حضور خواهند داشت.

این نشست در تاریخ دوشنبه ۲۲ شهریور ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ تا ۱۳ و به دلیل رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی با حداقل افراد برگزار می‌‌شود.

پوستر برگزاری این نشست در زیر قابل رویت است:

انتهای پیام/ حکمرانی



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.