۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۶۰۴۰۸ ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ دسته: انرژی
۰

کمیته اقتصاد مقاومتی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی راهکارهای حل بحران خاموشی برق، هفته آینده در جلسه ای با حضور مسئولین و کارشناسان «اصلاح نظام‌قیمت گذاری برق با تاکید بر مشترکین پرمصرف» را مورد بررسی قرار خواهد داد.

به گزارش مسیر اقتصاد کمیته اقتصاد مقاومتی مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسات خود برای پیگیری مباحث مرتبط با اقتصاد مقاومتی، دوشنبه هفته آینده نیز جلسه خود را برگزار خواهد کرد.

در این جلسه که با عنوان «اصلاح نظام قیمت گذاری برق با تاکید بر مشترکین پرمصرف» برگزار می شود، مسئولین وزارت نیرو، نمایندگان مجلس و کارشناسان حضور خواهند داشت.

گفتنی است یکی از دلایل اصلی خاموشی برق، افزایش مصرف در زمان اوج بار است؛ ریشه این افزایش، تعیین قیمت یارانه‌ای برای برق است که باعث شده مشترکین پرمصرف به دلیل دریافت برق ارزان، نه تنها یارانه قابل توجهی دریافت نمایند بلکه در مصرف خود نیز صرفه جویی نکنند.

کمیته اقتصاد مقاومتی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بنا دارد این مسئله را مورد بررسی قرار داده و در خصوص آن تصمیم گیری نماید.



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.