۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۴۶۷۳۸ ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ دسته: انرژی
۰

عباسعلی پوربافرانی نمانیده مجلس با اشاره به اصلاح اخیر مجلس در لایحه بودجه ۹۷ و اجازه به دولت برای افزایش قیمت حامل های انرژی، تأکید کرد: افزایش قیمت آب، برق و گاز تنها بایستی برای مشترکین پرمصرف انجام شود.

به گزارش مسیر اقتصاد عباسعلی پوربافرانی نماینده مجلس دیروز در خلال بررسی لایحه بودجه سال ۹۷، در واکنش به اختیارات دولت برای افزایش قیمت حامل های انرژی در سال ۹۷ تذکراتی را مطرح کرد.

پوربافرانی با اشاره به بند نهم اصل ۳ قانون اساسی و ضرورت برای رفع تبعیض ها و برقراری عدالت، گفت: در حال حاضر در کشور ما هم مشترکین پرمصرف و هم مشترکین کم مصرف وجود دارند و در این شرایط اجازه به دولت برای افزایش قیمت ها بدون در نظر گرفتن این موضوع، ظلم به عموم مردم و اقشار آسیب پذیر جامعه است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: اگر ما بخواهیم در تصویب قوانین و برنامه ها به قانون اساسی پایبند باشیم، بایستی اثرات این قوانین بر زندگی مردم و بخصوص اقشار آسیب پذیر را نیز در نظر بگیریم.

وی افزود: اگر بخواهیم به دولت اجازه افزایش قیمت حامل های انرژی را بدهیم، باید قید شود که این افزایش قیمت تنها برای مشترکین پرمصرف مجاز است.



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.