۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۴۳۱۴۶ ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰ دسته: مالیات، نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی
۰

خلاصه‌ای از دومین نشست نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با موضوع «الزامات و آثار مالیات بر سود سپرده‌های بانکی» در یک کلیپ منتشر شد.

به گزارش مسیر اقتصاد دومین نشست نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی، با موضوع «الزامات و آثار مالیات بر سود سپرده‌های بانکی» روز دوشنبه ۱۴ آذرماه به میزبانی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این نشست که با حضور آقایان جعفر مهدی زاده مدیرکل اقتصادی بانک مرکزی، احمد زمانی رئیس سابق مرکز آموزش و پژوهش سازمان امور مالیاتی، محمدرضا یزدی‌زاده عضو سابق شورای راهبردی نظام مالیاتی کشور، ایمان فدایی رئیس گروه مالیاتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، محمد قائدامینی کارشناس اندیشکده اقتصاد مقاومتی و موسی شهبازی غیاثی مدیرکل دفتر مطالعات اقتصادی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد، در این نشست ضمن اشاره به مزایای وضع مالیات بر سود سپرده‌های بانکی، از جمله افزایش درآمدهای دولت، بهبود عدالت مالیاتی و تسهیل تامین مالی تولید، بر ضرورت اجرای آن به طور تدریجی و همراه با اعمال مالیات بر عایدی سرمایه در بازارهای غیرمولد تاکید شد.

در کلیپ زیر خلاصه‌ای از نظرات مطرح شده در این نشست قابل مشاهده است.

انتهای پیام/ مالیات



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.