۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۲۶۷۲۷ ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ دسته: مسکن، هشتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی
۰

خلاصه‌ای از اولین پیش‌نشست هشتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با موضوع «رویکرد قانون اساسی در تامین مسکن خانوار» در یک کلیپ منتشر شد.

به گزارش مسیر اقتصاد اولین پیش نشست هشتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی، با موضوع «رویکرد قانون اساسی در تامین مسکن خانوار» روز سه‌شنبه ۲ آذر ماه به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این نشست، آقایان اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و عضو کمیته علمی همایش سالانه اقتصاد مقاومتی، هادی عباسی مشاور اسبق وزیر راه و شهرسازی و عضو کمیته علمی همایش سالانه اقتصاد مقاومتی، رضا خیرالدین عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران، حمیدرضا آرامی استاد دانشگاه و عضو شورای شهرسازی حوزه علمیه قم، فرهاد بیضایی کارشناس حوزه مسکن و پویا باقرزاده پژوهشگر اقتصادی حضور داشتند.

در این نشست ضمن تاکید بر اینکه طبق قانون اساسی دولت موظف است مسکن متناسب با نیاز مردم را تامین کند، به مسائلی همچون توجه به نیاز مردم به جای استطاعت مالی آن‌ها، جلوگیری از تبدیل شدن مسکن به یک کالای سرمایه‌ای، سهم بازار اجاره در تامین مسکن مردم، اثر ساخت مسکن بر فقرزدایی و اولویت روستاها در زمینه تامین مسکن اشاره شد.

در کلیپ زیر خلاصه‌ای از نظرات مطرح شده در این نشست قابل مشاهده است.

انتهای پیام/ مسکن


جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.