۰۹ فروردین ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۱۶۵۱۱ ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ دسته: تجارت و دیپلماسی، هفتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی
۰

خلاصه‌ای از چهارمین پیش‌نشست هفتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با موضوع «توسعه تجارت با کشورهای عراق و سوریه؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» در یک کلیپ منتشر شد.

به گزارش مسیر اقتصاد چهارمین پیش نشست هفتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی، چهارشنبه ۲۴ دی ماه با موضوع «توسعه تجارت با کشورهای عراق و سوریه؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» با حضور صاحبنظران برگزار شد.

در این نشست، آقای حسن دانایی فر مشاور معاون اول ریاست جمهوری و دبیر ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران با عراق و سوریه، فلاحی رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف، متفکرآزاد دبیر هیئت رئیسه مجلس و نائب رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف، فداحسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و رئیس فراکسیون استان‌های مرزی و  مرزنشینان مجلس، حمید زادبوم معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، علیرضا عنایتی مدیرکل اداره خلیج فارس وزارت امور خارجه، حسن شاه حسینی رئیس اداره دوم خاورمیانه و شمال آفریقای وزارت امور خارجه، سید محمد ماجدی کارشناس ارشد مسائل سوریه در وزارت امور خارجه، اصغر میرزایی دبیر اتاق مشترک بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و سوریه و سید حمید حسینی عضو اتاق مشترک بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و عراق حضور داشتند.

در این نشست ضمن انتقاد از ضعف دستگاه‌های مختلف دولتی و غیردولتی در استفاده از ظرفیت کشورهای عراق و سوریه، به ظرفیت‌ها، موانع و راهکارهای توسعه تجارت با این کشورها پرداخته شد.

در کلیپ زیر خلاصه‌ای از نظرات مطرح شده در این نشست قابل مشاهده است.

انتهای پیام/ هفتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.