۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۱۹۵۲۱ ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰ دسته: تجارت و دیپلماسی، هفتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی
۰

ویژه نامه هفتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی حاوی گزارشی از پیش نشست‌ها، مقالات برگزیده، گفتگوها و سخنرانی‌ها و نشست‌های روز همایش منتشر شد.

به گزارش مسیر اقتصاد هفتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با موضوع «تجارت منطقه‌ای؛ اولویت راهبردی» روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه سال جاری در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد. این همایش سالانه که معتبرترین رویداد اقتصاد مقاومتی در سطح کشور است، هر سال همزمان با سالروز ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

پیش از این همایش، ۶ پیش‌نشست تخصصی با حضور کارشناسان و مسئولین تجارت منطقه‌ای برگزار شده‌بود که نتایج آن در روز همایش ارائه گردید. همچنین از حدود ۷۰ مقاله، ۲۸ مقاله به تایید نهایی کمیته علمی رسید.

در روز همایش آقایان جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، زادبودم رئیس سازمان توسعه تجارت و غضنفری وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت سخنرانی کردند. همچنین ۳ نشست تخصصی نیز با حضور کارشناسان و صاحب نظران تجارت خارجی برگزار و مقالات برتر در آنها ارائه شد.

ویژه‌نامه هفتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی حاوی گزارشی از پیش‌نشست ها، مقالات برگزیده، گفتگوها و سخنرانی‌ها و نشست‌های روز همایش منتشر شده‌است که از اینجا قابل دریافت است.

انتهای پیام/ هفتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.