۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۳۵۱۵۰ ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲ دسته: تولید
۰

دولت چین اعلام کرده است به زودی قوانینی را معرفی خواهد کرد که طبق آن سرمایه های بخش خصوصی به سمت اجرای پروژه های با اولویت و دارای رشد اقتصادی بیشتر سوق داده خواهد شد.

به گزارش مسیر اقتصاد دولت چین اعلام کرده است به زودی قوانینی را معرفی خواهد کرد که طبق آن سرمایه های بخش خصوصی به سمت اجرای پروژه های با اولویت و دارای رشد اقتصادی بیشتر سوق داده خواهد شد.

طبق اعلام ژانگ یونگ سخنگوی کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی کشور چین، این کمیسیون در جریان برگزاری نشست حزب کمونیست این کشور در روزهای اخیر، تصمیمات متعددی را در حوزه جهت دهی به سرمایه ها تصویب نموده که در آینده نزدیک از سوی دولت اجرایی خواهد شد.

یکی از این تصمیمات جهت دهی به سرمایه ها به منظور افزایش سرمایه گذاری در بخش های با اولویت تعیین شده از سوی دولت است.

پروژه هایی همچون ساخت مترو و دیگر پروژه های زیرساختی و صنعتی که رشد اقتصادی بیشتری ایجاد می کنند، از سوی دولت چین به عنوان پروژه های اولویت دار در نظر گرفته شده و این کشور قصد دارد سرمایه های بخش خصوصی به سمت این پروژه ها سوق داده شود

منبع: رویترز



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.