۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۶۱۸۳۵ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰ دسته: تولید
۰

نشست رسانه‌ای مسیر اقتصاد پیرامون حوزه ارز و بازار خودرو با موضوع «چگونگی تامین ارز واردات خودرو» روز یکشنبه ۲۹ مرداد ماه، با همکاری رسانه مسیر اقتصاد و خانه اندیشه‌ورزان ایران برگزار خواهد شد. این نشست به صورت زنده از کانال روبیکای مسیر اقتصاد پخش خواهد شد.

به گزارش مسیر اقتصاد یکی از تاثیرات جدی آزادسازی واردات خودرو، افزایش تقاضای ارز است. اینکه در شرایط کمبود منابع ارزی از یک سو و از سوی دیگر تقاضای بالای خودرو و شرایط ملتهب بازار آن چه سیاستی صحیح است نیاز به بررسی بیشتری دارد. در این راستا «رسانه مسیر اقتصاد» به منظور واکاوی بهتر ابعاد این مسئله نشستی رسانه‌ای با موضوع «چگونگی تامین ارز واردات خودرو»، با همکاری خانه اندیشه‌ورزان ایران برگزار می‌کند. این نشست با هدف ایجاد بستر گفتگو و تعامل میان کارشناسان و صاحب‌نظران صنعت خودرو در جهت افزایش آگاهی و ارتقای دانش تخصصی پژوهشگران و سیاستگذاران و بهبود کیفیت تصمیم‌گیری در کشور متناسب با مختصات اقتصاد ایران، طراحی شده‌ است.

رویکرد نشست‌های مسیر اقتصاد، واکاوی مسائل روز اقتصاد ایران است و این رسانه به عنوان رسانه تصمیم‌سازان اقتصاد ایران، در هر نشست یک موضوع محوری را مدنظر قرار می‌دهد.

چگونگی تامین ارز واردات خودرو

این نشست به محور چگونگی تامین ارز واردات خودرو که مسئله‌ای اختلافی بین کارشناسان است، اختصاص دارد. میزبان این نشست خانه اندیشه‌ورزان ایران خواهد بود.

در این نشست، مصطفی طاهری رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و حسن حسن‌خانی کارشناس مسائل اقتصادی حضور خواهند داشت. لازم به ذکر است این نشست به صورت زنده از کانال روبیکای مسیر اقتصاد پخش خواهد شد. rubika.ir/masireqtesad

پوستر برگزاری این نشست که در تاریخ یک‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۱۳ الی ۱۵ برگزار می‌‌شود، در زیر قابل رویت است:

انتهای پیام/ تولید



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.