۳۰ فروردین ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۳۷۵۲۴ ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰ دسته: مسکن، هشتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی
۰

ویژه نامه هشتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با موضوع «مسکن؛ پیشران تولید» حاوی گزارشی از پیش نشست‌ها، مقالات برگزیده، گفتگوها و سخنرانی‌ها و نشست‌های روز همایش منتشر شد.

به گزارش مسیر اقتصاد هشتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با موضوع «مسکن؛ پیشران تولید» روز یکشنبه ۱ اسفندماه سال جاری در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد. این همایش سالانه که معتبرترین رویداد اقتصاد مقاومتی در سطح کشور است، هر سال در ایام مقارن با سالروز ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود. ویژه نامه هشتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی حاوی گزارشی از پیش‌نشست‌ها، مقالات برگزیده، گفتگوها و سخنرانی‌ها و نشست‌های روز همایش منتشر شده که از اینجا قابل دریافت است.

پیش از این همایش، ۸ پیش‌نشست تخصصی با حضور کارشناسان و مسئولین حوزه مسکن و شهرسازی برگزار شده‌بود که نتایج آن در روز همایش ارائه گردید. همچنین از حدود ۵۰ مقاله ارسالی برای دبیرخانه همایش، ۲۲ مقاله به تایید نهایی کمیته علمی رسید.

در روز همایش آقایان محمدصالح شکوهی عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت و دبیر علمی همایش، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن و محمدهادی سبحانیان معاون سیاستگذاری اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی سخنرانی کردند. همچنین ۳ نشست تخصصی نیز با حضور کارشناسان و صاحب نظران حوزه مسکن و شهرسازی برگزار و مقالات برتر در آنها ارائه شد.

انتهای پیام/ هشتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.