۳۰ فروردین ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۰۷۲۷۰ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶ دسته: پول و بانک، ششمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی
۰

دکتر علی ذاکری رئیس دانشگاه علم و صنعت در ششمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی گفت: یکی از برنامه‌های راهبردی دانشگاه علم و صنعت کاربردی سازی علم و پژوهش است، به نحوی که در زندگی روزمره مردم اثرگذار باشد؛ برگزاری همایش سالانه اقتصاد مقاومتی توسط شبکه تحلیلگران اقتصاد مقاومتی نیز تلاشی در همین راستا است.

به گزارش مسیر اقتصاد دکتر علی ذاکری رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران در ششمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجر و عرض خیرمقدم خدمت میهمانان حاضر در همایش گفت: یکی از برنامه های راهبردی دانشگاه علم و صنعت بحث آثار اجتماعی علم در زندگی روزمره مردم است، تا فعالیت های پژوهشی در زندگی مردم مؤثر و کاربردی باشد.

وی افزود: این دانشگاه در نظر دارد جهت اثرگذاری ملموس علم در اجتماع، برنامه های راهبردی لازم را در دستور پیگیری قرار دهد و اکنون نیز این دانشگاه در حوزه اقتصاد و مدیریت نیز چند سالی است ورود کرده است و پیوسته شاهد نشست ها و همایش هایی مشابه همایش کنونی هستیم.

همایش سالانه اقتصاد مقاومتی تلاشی برای ـ«کاربردی سازی علم» است

ذاکری ادامه داد: تلاش دانشگاه علم و صنعت بر این بوده است که به سمت نوآوری و کارآفرینی حرکت کند؛ بدین ترتیب دانشکده هایی نیز به صورت تخصصی در این راستا شکل گرفته است و اکنون دانشجویان دانشگاه در حوزه های مختلف ورود کرده اند که در همین راستا از ایده هایی نیز حمایت می شود.

رئیس دانشگاه علم و صنعت در پایان گفت: یکی از شکل های کاربردی سازی علم نیز همین شیوه فعالیت و حضور شبکه تحلیلگران اقتصاد مقاومتی در دانشگاه است که با پیگیری مباحث مهم کشور، باعث شده فاصله علم و عمل کم شود و تحقیقات دانشگاهی و علمی به تصمیم سیاستگذاران و مجریان تبدیل شود.

انتهای پیام/ نظام مالی



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.