۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۰۰۷۴۷ ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ دسته: دولت و حکمرانی
۰

بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح شفافیت آراء در مجلس یازدهم تصویب خواهد شد، تصریح کرد: تصویب نهایی این طرح زمینه‌ای را فراهم خواهد کرد تا مردم بدانند چه کسانی موافق و یا مخالف طرح‌ها و لوایح مجلس هستند، که این خود به افزایش اعتماد مردم به نمایندگان و وثوق عمومی کمک خواهد کرد.

به گزارش عادله جوادزاده خبرنگار استان اردبیل مسیر اقتصاد تعدادی از نمایندگان با امضای طرح شفافیت آراء به دنبال این هستند، تا مردم را که موکلان آنها هستند، در جریان فعالیت های خود بگذارند.

طرح شفافیت آراء نمایندگان در مجلس یازدهم تصویب می‌شود

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مسیر اقتصاد اظهار کرد: بنده از ابتدا موافق این طرح بوده و جزو امضاکنندگان آن بوده‌ام، به طوریکه به دوفوریت این طرح هوشمندانه رای دادم و امیدوارم در سریع‌ترین زمان ممکن در کمیسیون‌های تخصصی مجلس آئین‌نامه‌های این طرح نوشته شده و در مورد آن تعیین تکلیف شود.

وی خاطرنشان کرد: قطعا این طرح با اولویت به صحن علنی خواهد آمد و در همین مجلس تصویب خواهد شد، چرا که بخش عمده‌ای از نمایندگان موافق این طرح هستند تا آراء آنها به صورت شفاف و روشن در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.

طرح شفافیت آراء اعتماد مردم به نمایندگان را بیشتر خواهد کرد

نماینده مردم اردبیل در مجلس بیان کرد: بعد از تصویب این طرح، تمام آراء نمایندگان که محرمانه است، به صورت شفاف و روشن اعلام خواهد شد و افکار عمومی در جریان آن قرار می‌گیرند.

بدری افزود: تصویب نهایی این طرح زمینه‌ای را فراهم خواهد کرد تا مردم بدانند چه کسانی موافق و یا مخالف طرح‌ها و لوایح مجلس هستند، که این خود به افزایش اعتماد مردم به نمایندگان و وثوق عمومی کمک خواهد کرد.

وی در پایان تصریح کرد: در قالب این طرح نمایندگان تلاش می‌کنند، وکلای خود را در جریان رأی دادن قرار دهند که این خود زمینه شفافیت عملکرد قوه مقننه را بیش از گذشته فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/ دولت و حاکمیت



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.