۲۹ مهر ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۹۳۲۸۱ ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰ دسته: تولید
۰

هوبی، استان مرکزی چین، با امضای ۵۰ قرارداد پروژه‌های گردشگری فرهنگی به ارزش بیش از ۷ میلیارد دلار، گامی بزرگ در راستای توسعه صنعت گردشگری خود برداشت. این پروژه‌ها که در کنفرانسی با حضور آژانس‌های مسافرتی از سراسر جهان به امضا رسیدند، بر روی جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی این استان تمرکز دارند. این کنفرانس با هدف تقویت بهبود بخش گردشگری ورودی چین و تبدیل هوبی به مقصدی برای گردشگری جهانی برگزار شد.

به گزارش مسیر اقتصاد طی یک کنفرانس بین‌المللی آژانس‌های مسافرتی که در استان مرکزی هوبی چین برگزار شد، ۵۰ پروژه گردشگری فرهنگی با ارزش کل قرارداد ۵۱ میلیارد یوان (معادل حدود ۷.۲ میلیارد دلار آمریکا) به امضا رسید.

سرمایه‌گذاری عظیم ۵۹.۵ میلیارد یوانی برای توسعه گردشگری فرهنگی 

این کنفرانس با حضور آژانس‌های مسافرتی از شهرهای مهم گردشگری داخلی و نزدیک به ۳۰ کشور و منطقه، که منابع اصلی گردشگران ورودی به چین هستند، برگزار شد. همچنین، رهبران گروه‌های گردشگری کلیدی داخلی نیز در این کنفرانس شرکت کردند. هدف از برگزاری این کنفرانس، تقویت روند بهبود صنعت گردشگری ورودی چین و معرفی استان هوبی به عنوان یک مقصد گردشگری جهانی بود.

در طول این کنفرانس، ۱۷ منطقه شهری در سراسر استان با مجموع سرمایه‌گذاری تخمین‌شده ۵۹.۵ میلیارد یوان، ۵۰ پروژه گردشگری فرهنگی را امضا کردند.

معرفی مسیر‌های گردشگری جدید چین برای جذب بیشتر مسافران بین‌المللی

استان هوبی چین در کنفرانس بین‌المللی گردشگری، پنج مسیر گردشگری بوتیک (مسیری برای یک سفر لوکس و شخصی‌سازی شده به مکان‌هایی خاص و کمتر شناخته شده) برای مسافران بین‌المللی معرفی کرد. این مسیرها شامل مناطق گردشگری مشهور این استان، مانند میراث جهانی شِنونگجی، کوه وودانگ و سه گُرگه می‌شوند.

کنفرانس جهانی آژانس‌های مسافرتی سال ۲۰۲۴ در هوبی، با موضوع توسعه گردشگری فرامرزی و تقویت یادگیری متقابل بین تمدن‌ها، توسط اداره فرهنگ و گردشگری استان و شهرداری شهر شی‌یان برگزار شد و بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده را جذب کرد.

منبع: XINHUANET

انتهای پیام/ تولید



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.