۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۸۸۸۷۳ ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱ دسته: انرژی
۰

یک مسئول دولتی ضمن اشاره به لزوم اجرای مصوبه وزارت نیرو برای جلوگیری از خاموشی برق تابستان ۹۸، گفت: تنها مشترکین پرمصرف که کمتر از ۲۰ درصد جامعه و عموما از اقشار پردرآمد هستند، مشمول افزایش تعرفه برق می‌شوند.

به گزارش مسیر اقتصاد یک مسئول دولتی در واکنش به مصاحبه سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در خصوص لزوم توقف افزایش تعرفه برق به منظور حمایت از مردم، گفت: تعرفه برق برای همه ۷ درصد و برای مشترکین پرمصرف ۲۳ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: طبق آمار مصرف، کمتر از ۲۰ درصد مشترکین برق در نقاط مختلف کشور پرمصرف محسوب می شوند و مشمول این افزایش هستند؛ این افراد نیز عموما از اقشار پردرآمد هستند. لذا مصوبه وزارت نیرو، عموم مردم را درگیر نمی کند.

این مسئول دولتی ادامه داد: کسانی که با این مصوبه مخالفند، به عموم مردم کاری ندارند و مسئله شان یا مصرف برق خودشان است، یا مصرف برق گروه های ثروتمندی که از آنها حمایت می کنند؛ چون واضع است که این مصوبه به عموم مردم ارتباطی ندارد.

وی ادامه داد: عبور از خاموشی برق تابستان ۹۸ نیازمند اجرای این مصوبه است و دولت بر آن اصرار دارد؛ خاموشی برق بی شک ضرر بیشتری به تولید و مردم می زند و لذا باید با آن مقابله شود.

انتهای پیام/ نفت و انرژی



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.