۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۶۵۷۳۱ ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ دسته: تولید
۰

در کتابی که به تازگی تحت عنوان درد دل کسب و کار مردم با دولت منتشر شده، سرنوشت ۲۰ شرکت ورشکسته و دلایل آن روایت شده است. تمرکز این کتاب بر روی نقش دولت در ناکامی این شرکت ها بوده است.

به گزارش مسیر اقتصاد کتاب درد دل کسب و کارهای مردم با دولت که به بررسی سرگذشت شکست ها و ناکامی های ۲۰ شرکت و بنگاه اقتصادی کوچک پرداخته، توسط بنیاد توسعه فردا و به همت گروهی از نویسندگان منتشر شد.

این کتاب روایت کسب و کارهایی است که زمانی بودند و امروز دیگر نیستند یا در تلاش برای بقا، آرزوهای خود را بر باد رفته می دانند.

در این کتاب با صاحبان و مدیران شرکت ها گفتگو شده تا سرگذشت خود را بازگو نمایند. تمرکز این کتاب بر روی نقش دولت در ناکامی شرکت های کوچک و متوسط است و تاثیر سیاست ها و تصمیمات و رویه ها و مقررات بر این شرکت ها را مورد بررسی قرار می دهد.

به عقیده نویسندگان این کتاب، دولت یک دردسر اجتناب ناپذیر نیست؛ اما سازوکاری برای تصمیمات اجتماعی است که از طریق آن برای حل مشکلات و مسائل جامعه اقدام می شود.

علاقه مندان به تهیه این کتاب می توانند با شماره تماس ۴۴۰۳۰۷۱۸ تماس حاصل نمایند یا به سایت بنیاد توسعه فردا مراجعه کنند.

انتهای پیام/ تولید و اشتغال



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.