۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۶۴۱۶۴ ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱ دسته: دیگر رسانه‌ها
۰

رایزن بازرگانی ایران با اشاره به دیدگاه مثبت عمانی ها به خدمات پزشکان ایرانی در این کشور گفت: طی دو سال گذشته سه کلینیک پزشکی تخصصی ایرانی در مسقط پایتخت عمان افتتاح گردیده و قرار است ظرف چند ماه آینده دو کلینیک پزشکی دیگر نیز افتتاح شود.

به  گزارش مسیر اقتصاد به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، عباس عبدالخانی رایزن بازرگانی ایران در عمان اظهار داشت: در جلسۀ اخیر سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسقط با هیات ۱۷ نفره پزشکی ایرانی، ایشان، نگرش مثبت مردم عمان به عملکرد پزشکان ایرانی را به عنوان فرصتی مناسب جهت تاسیس کلینیک‌های تخصصی قلمداد کرد و زمینه های صادرات دارو و تجهیزات پزشکی را از ظرفیت‌های بالای کشورمان جهت حضور در این بازار دانست.

همچنین رایزن بازرگانی ایران در عمان از حضور شرکت‌های پرتوان ایران در نمایشگاه عمان هلث در مهرماه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: سالانه حدود ۴۰ هزار عمانی برای درمان به شهر شیراز و دیگر شهرهای مهم کشور سفر می‌کنند که این مهم تأثیر بسزایی در رشد گردشگری سلامت دارد.



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.