۳۱ فروردین ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۶۱۶۷۲ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸ دسته: دیگر رسانه‌ها
۰

مدیرعامل شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس در نامه ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد، به منظور جبران کمبود بازار لوازم خانگی آمادگی داریم به طور شبانه روزی و سه شیفت تولید کنیم.

به گزارش مسیر اقتصاد به نقل از خبرگزاری تسنیم حسین رحمانی نیا مدیرعامل شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس در نامه به شریعتمداری با اشاره به وضعیت ملتهب بازار لوازم خانگی و امتناع برخی فروشندگان و توزیع کنندگان از تزریق کالاهای تولیدی به بازار اعلام کرد: این شرکت آمادگی دارد به طور ویژه و خارج از برنامه قبلی و در راستای تنظیم بازار با بهره گیری از حداکثر توان تولیدی به صورت شبانه روزی و در سه شیفت تولید نموده تا بخشی از کمبود بازار لوازم خانگی جبران گردد.

شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس یکی از بزرگترین و با سابقه ترین شرکتهای تولید لوازم خانگی (یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، کولر و …) در ایران و از شرکتهای زیر مجموعه سازمان تامین اجتماعی است که در استان قزوین مستقر بوده و قریب به ۶۵۰ نفر کارگر در آن مشغول به امر تولید می باشند.



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.