۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۵۵۰۰۲ ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ دسته: تجارت و دیپلماسی
۰

سفیر ویتنام در پاکستان از تمایل طرفین به انعقاد توافق تجارت دوجانبه خبر داد. دو کشور قصد دارند با انعقاد یک توافق تجاری، تبادلات دوجانبه خود را با سرعت بیشتری افزایش دهند.

به گزارش مسیر اقتصاد سفیر ویتنام در پاکستان گفت دو کشور به طور جدی پیگیر امضای یک توافقنامه‌ی تجارت دوجانبه هستند که به وسیله‌ی آن حجم تبادلات تجاری با یکدیگر را افزایش دهند.

فام هنگ کینگ با استناد به سخنان اعضای اتاق بازرگانی شهر صنعتی سیالکوت در پاکستان گفت: مذاکرات تجاری برای دستیابی به یک توافقنامه به زودی شروع خواهد شد.

به گفته‌ی وی تبادل نمایندگان تجاری، می‌تواند نقش مهمی را در ارتقاء تجارت دوجانبه میان پاکستان و ویتنام ایفا کند. وی افزود: من مطمئنم که طرفین از ورود هیئت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری یکدیگر استقبال خواهند کرد.

هم اکنون حجم تجارت دوجانبه پاکستان و ویتنام در حدود ۶۰۰ میلیون دلار است و سهم صادرات ویتنام بیشتر از صادرات پاکستان است.

سفیر ویتنام در پاکستان همچنین نقش این سفارتخانه در پیشبرد سریعتر توافق تجاری دوجانبه را پررنگ دانست و عنوان کرد: این سفارتخانه با نقش آفرینی در نهایی شدن سریعتر پیشنویس موافقتنامه ها، تلاش خود را برای پیشبرد مذاکرات انجام داده است.

منبع: mg-link



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.