۰۹ فروردین ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۴۶۱۱۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷ دسته: تولید، چهارمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی
۰

چهارمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با موضوع تقویت تولید داخلی و ایجاد اشتغال پایدار، ۲۹ بهمن ماه سال جاری در سالن بین المللی ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود. این همایش معتبرترین رویداد سالانه کشور در حوزه اقتصاد مقاومتی است که سالانه برگزار می شود و در آن به بررسی مهمترین تحولات اقتصاد مقاومتی و برنامه های آتی کشور در این زمینه پرداخته می شود.

به گزارش مسیر اقتصاد شبکه تحلیلگران اقتصاد مقاومتی به منظور رصد و پایش اقتصاد مقاومتی در کشور و در ادامه‌ی برگزاری سه همایش اقتصاد مقاومتی، «چهارمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی» را با موضوع «تقویت تولید داخلی و ایجاد اشتغال پایدار» با همکاری کمیته اقتصاد مقاومتی مجلس شورای اسلامی برگزار می نماید.

این همایش معتبرترین رویداد اقتصاد مقاومتی در سطح کشور است که سالانه برگزار می شود و در آن به بررسی و پایش مهمترین مسائل مرتبط با اقتصاد مقاومتی به عنوان الگوی اقتصادی کشور پرداخته خواهد شد.

همایش سال جاری، ۲۹ بهمن ماه مصادف با سالروز ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی (روز اقتصاد مقاومتی) در سالن بین المللی ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

کمیته علمی چهارمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی را آقایان دکتر دژپسند عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، دکتر پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، دکتر نصیری اقدم عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر عیوضلو عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام و دکتر خاندوزی مدیرکل دفتر اقتصادی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی تشکیل می دهند.

در این همایش مسئولین بلندپایه کشور از دولت، مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور خواهند داشت و به بحث و گفتگو راجع به اولویت های مرتبط با تولید و اشتغال در الگوی اقتصاد مقاومتی می پردازند.

سه نشست سیاستی «روش های هدایت منابع به سمت تولید با هدف ایجاد رشد اقتصادی و اشتغال پایدار» به ریاست دکتر خاندوزی، «راهکارهای رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار» به ریاست دکتر نصیری اقدم و «مسیرهای بر طرف کردن تنگناهاي ارزي و انتقال وجوه تولیدکنندگان» به ریاست دکتر پورابراهیمی با حضور کارشناسان و مسئولین در این همایش برگزار خواهد شد.



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.