۳۱ فروردین ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۶۵۶۷ ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶ دسته: تولید
۰

در سال گذشته پیشنهادات مختلفی از برند های معروف اسپانیایی و سوئدی پوشاک برای تولید در کشور روسیه دریافت شده است. روس ها در تلاش اند تا زمینه را برای ورود و فعالیت این شرکت ها فراهم کنند.

به گزارش مسیر اقتصاد شرکت اسپانیایی Zara که در حوزه پوشاک فعالیت می کند، برای تولید لباس با این برند در روسیه به توافق رسیده است.

مسئولان کشور روسیه خاطر نشان کرده اند که برای پیدا کردن شرکای روسی که بتوانند زنجیره مورد نیاز برای تولید محصولات این شرکت را انجام بدهند، توافق گردیده است.

به نقل از رئیس شرکت زارا، آنها قصد فروش حدود یک میلیون کالاهای تولید شده در کشور روسیه در سال ۲۰۱۷ را دارند. هدف از این کار علاوه بر جلب بخشی از تامین کنندگان این کشور، محک زدن تولیدکنندگان روسیه است.

کارشناسان شرکت زارا در صدد هستند تا با سفر به روسیه، وضعیت شرکت های این کشور را بررسی نمایند. به گفته مسئولان روسی، باید فهرستی از شرکت های مربوطه را آماده نمایند تا کارشناسان با توجه به نیاز شرکت از میان آن ها انتخاب نمایند.

بهار سال گذشته نیز، وزارت بازرگانی روسیه پیشنهاداتی را از مارک های خارجی که قصد بومی سازی تولید در روسیه را دارند از جمله از برندهای سوئدی IKEA، و H & M دریافت کرده است.

منبع: راشاتودی

 



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.