۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۵۷۷۳۴ ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰ دسته: کشاورزی
۰

دولت کانادا بودجه‌ای ۳.۵ میلیارد دلاری در بازه ۵ ساله ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۸ میلادی، برای اقداماتی همچون گسترش اراضی کشاورزی و اعطای تسهیلات به کشاورزان اختصاص داده است. اهداف دولت کانادا در این طرح خودکفایی غذایی، رشد و توسعه حوزه کشاورزی و فرآوری ثانویه عنوان شده است.

به گزارش مسیر اقتصاد، دولت کانادا به منظور حمایت از توسعه کشاورزی پایدار ۳.۵ میلیارد دلار اعتبار برای طرحی که قرار است طی پنج سال از ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۸ میلادی اجرا شود، اختصاص داده است. هدف دولت کانادا از این اقدام تقویت توان رقابت پذیری کشاورزان، و کمک به آن‌ها در تولید محصولات متنوع عنوان شده است.

برنامه دولت کانادا برای حمایت از کشاورزی پایدار

در این برنامه، دولت در دو بخش از کشاورزان فعال و تولیدکنندگانی که به تازگی به این حوزه وارد شده است، حمایت می‌کند. این بخش‌ها شامل: توسعه زمین و عرصه زمین‌های زیر کشت محصولات و کمک به تهیه و تقویت زیرساخت‌های کشاورزی است. هدف نهایی دولت از مشارکت در این طرح پنج‌ساله، رسیدن به خودکفایی غذایی، رشد و توسعه حوزه کشاورزی و فرآوری ثانویه است.

براساس شرایطی که دولت برای حمایت از کشاورزی پایدار تعیین کرده، کشاورزان باید فروش ۱۵ هزار دلاری محصولات کشاورزی در سه سال گذشته را در کارنامه خود داشته باشند یا به عنوان یک شرکت تازه تاسیس در زمینه تولید محصولات کشاورزی، ثبت شده باشند. علاوه بر این، افرادی که تازه وارد عرصه تولید محصولات کشاورزی شده‌اند می‌توانند تا سقف ۲۰ هزار دلار از دولت کمک مالی دریافت کنند.

منبع: اداره شیلات، جنگلداری و کشاورزی ایالت نیوفاندلند و لابرادور کانادا

انتهای پیام/ کشاورزی



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.